Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

وزیر اطلاعات دولت کودتا: با جنگی تمام عیار مواجهیم


این جریان، با جنگ ۸ ساله ، فتنه بنی‌صدر، قیام مسلحانه منافقین، فتنه منتظری، اقدامات گروه‌های تجزیه طلب و سایر فتنه‌ها قابل مقایسه نیست

اخبار روز: سران حکومت کودتا، که زمانی مردم معترض را «مشتی خس و خاشاک» می نامیدند، حالا از «جنگی تمام عیار» صحبت می کنند که حکومت اسلامی در آن گرفتار شده است و با هیچ یک از «فتنه»های سی ساله قابل مقایسه نیست. وزیر اطلاعات دولت کودتا، نگران از حوادثی که ممکن است در ماه محرم اتفاق بیفتد، حتی «عاشورای» دیگری را پیش بینی می کند و می گوید در این «عاشورا» نباید این بار امام حسین قربانی شود.

به گزارش ایرنا حیدر مصلحی وزیر اطلاعات دولت کودتا در سخنانی در همایش «واکاوی فتنه پس از انتخابات» که صبح روز چهارشنبه برگزار شد، گفت در جریان جنگ نرم تمامیت نظام از درون نظام به چالش و تهدید کشیده می‌شود. وی با تاکید بر اینکه این جریان هویت محور است و در برابر اسلام که هدف محور است قرار دارد، اظهار داشت: براین اساس هر هویت با هر مسلکی می تواند در این جریان جا بگیرد از فمنیست‌ها تا سلطنت‌ها ، هم جنس بازان و تروریست‌ها.
مصلحی با بیان اینکه این جریان متعصب و غیر منعطف است خاطرنشان کرد: در این جریان رابطه فرد با جریان نامعلوم است بنابراین هر کس بر اساس خصومت خود با جمهوری اسلامی در این فتنه شرکت دارد و مطالبات از این مجموعه از امور شخصی تا امور حاکمیتی را شامل می شود.
وی با بیان اینکه از مدت‌ها قبل از انتخابات مجموعه سران این فتنه و تیم زیرمجموعه آن رفت و آمدهای عجیبی به انگلیس داشتند ادامه داد: دقیقا این حرکتی که در رابطه با اهانت به امام شد و حرکتی که در مشهد صورت گرفت و تهدیدهایی که به اصطلاح خودشان داشتند یک هفته قبل نشستی در انگلیس برگزار شد و افرادی در این اجلاس شرکت داشتند و بعد در کشور چنین حرکتی رخ داد و این رفت و آمدها بسیار سوال برانگیز است و فکر هم می‌کنند که کسی متوجه نمی‌شود .
مصلحی با تاکید بر اینکه حتی صرف رفت و آمد بسیار علامت سوال ایجاد می‌کند گفت: در کنار این، موضع‌گیری شبکه‌های بی بی سی، شبکه آمریکا، رییس رژیم صهیونیستی و رییس جمهور آمریکا را می‌بینیم که در کنار این رفت و آمدها چه معنای می‌تواند داشته باشد.
وی با طرح این پرسش که آیا ما واقعا با یک جنگ تمام عیار مواجهیم یا خیر؟ گفت: این مطلبی است که رهبری به صورت جدی مطرح کردند و هنوز با کمال تاسف می‌بینیم که عده‌ای آن را بر نمی‌تابند مباحثی که قبل و بعد از انتخابات مطرح شد بحث صیانت از آرا و مباحثی از این دست در راستای مقوله جنگ نرم است و امروز با وقاحت آن را مناقشه انتخاباتی مطرح می‌کنند.
وزیر اطلاعات با بیان اینکه اگر مسایل بعد از انتخابات مناقشه انتخاباتی بود باید با تمکین در برابر قانون حل می‌شد،اظهار داشت: در صورتی که این اتفاق نیفتاد. ما با یک جنگ نرم مواجه هستیم جنگی که با جنگ ٨ ساله ، فتنه بنی‌صدر، قیام مسلحانه منافقین ، فتنه منتظری ، اقدامات گروه‌های تجزیه طلب و سایر فتنه‌ها قابل مقایسه نیست.
وزیر اطلاعات با تاکید بر اینکه جنگ نرم جنگی است که در درون آن هیچ بمباران و تخریبی وجود ندارد گفت: در جریان این جنگ بسیاری دچار تردید هستند زیرا شاخص و ملاکی برای فتنه ندارند در جریان این جنگ تمامیت نظام از درون نظام به چالش و تهدیدکشیده می‌شود .
مصلحی ادامه داد: در این جریان امروز آن آقایی که درون نظام تعریف می‌شود به خود اجازه می‌دهد که بگوید از بیرون آمدن زن‌ها ، دانش آموزان و دانشجویان بترسید این آقا به خود اجازه می‌دهد که بگوید اگر مردم ولی فقیه را نمی‌خواهد باید کنار برود.
وی ادامه داد: در مراحل جنگ نرم بازگشت رای از درون حاکمیت است و اقناع حکومت توسط واسطه‌ها انجام می‌شود.
مصلحی با بیان اینکه براساس نظرسنجی قوی و دقیقی که در داخل و خارج از کشور انجام شده است بالای ٨۰ درصد مردم معتقدند که وضعیت کشور عادی است گفت: در این میان چند نفر که سران فتنه هستند می‌خواهند بگویند کشور بحران دارد اینها به دنبال آن هستند که حکومت را وادار به عقب نشینی کنند.
وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه در آستانه ماه محرم هستیم ادامه داد: چند نکته لازم است که مورد توجه قرار گیرد باید در محرم کلاس درس نهضت امام حسین را به گونه‌ای تبیین کنیم که اجازه ندهیم اگر عاشورای دیگری اتفاق افتاد این بار حسین به شهادت برسد و ما باید این درس را بیاموزیم که چگونه روشنگری کنیم که قصه به شهادت رسیدن امام حسین (ع) تکرار نشود البته امت بیدار خود اجازه این کار را نخواهند داد و این یکی از برنامه‌های جدی وزارت اطلاعات است.

Source: http://www.akhbar-rooz.com/news.jsp?essayId=25751

No comments:

Post a Comment