Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

ماجرای “آخوند فداکار” به دلایل زیر , مشکوک است


تمام سایتهای حکومتی در خبری اعلام نموده اند که یک آخوند فداکار (حجت‌الاسلام فرزاد فروزش امام جماعت دانشگاه علوم پزشکی تهران) برای نجات دختری با 2 نفر از اراذل و اوباش درگیر شده و در این راه از ناحیه چشم به شدت مجروح شده است

حتما شما هم افشاگری سایت روشنگری در مورد این آخوند را شنیده اید:

قهرمان سازی از يک آخوند فاسد و متجاوز + عکس!

امروز که خبرها را ميخواندم همه جا صحبت از “ازخودگذشتگی يک روحانی برای نجات دختر جوان از چنگ اراذل و اوباش” بود. ساعتی بعد که با همکلاسی سابقم قرار داشتم جريان را تعريف کردم و ديدم او هم باخبر بود و با خنده گفت اين فاسد و پست تقريبا همسايه مان هست، تقريبا با تمامی دانشجويان دختری که ميشناسد تماس گرفته و برای جور کردن نمره قبولی تقاضاهای نامشروع به آنها داده است. داستان مضحک حمله ارازل با شيشه را برايش درست کردند. اين فاسد هميشه مسلح است و با کوچکترين شک و يا نزديک شدن به جمع دستش خودبخود ميرود روی اسلحه اش. آنوقت باور کنيم که ساعت 10 شب با ارازل درگير شود و اسلحه نکشد. مطمئنم که داشت به ناموس ديگران دست درازی ميکرد که حسابش را رسيدند.


هنوز فیلم فساد اخلاقی آخوند حسن گلستانی امام جمعه تویسرکان با زن همکارش را فراموش نکرده ایم و می دانیم که از آخوندها انجام هیچ کاری بعید نیست.

علاوه بر افشاگری سایت روشنگری که موارد جالبی را افشا نموده است نکات و ابهامات منطقی ای در ماجرای این آخوند فداکار وجود دارند که توجه به آنها خالی از لطف نیست:

اما موارد مشکوک و غیر عقلانی در این قضیه:

1-چگونه خبرگزاری فارس(وابسته به سپاه پاسداران) بلافاصله از این خبر آگاه شده به نحوی که به اعتراف خودشان بلافاصله پس از انتقال به بیمارستان و قبل از بی هوش شدن این آخوند در بیمارستان با او مصاحبه کرده اند؟

(آیا این آخوند با سرویسهای اطلاعاتی سپاه در ارتباط بوده که با این سرعت مورد توجه قرار گرفته است؟ می دانیم که روزانه دهها مورد از تعرض به نوامیس و مقابله با آنها توسط مردم انجام می پذیرد و هیچکدامشان به دلیل تشویش اذهان عمومی و القای نا امنی در جامعه در رسانه ها اجازه انعکاس ندارند)

2- چرا این آخوند در اظهاراتی متناقض تعداد دخترها را بعضا 1 نفر و گاها 2 نفر اعلام نموده است.

3-آخوند اعلام کرده که از نجات دادن دختر , خوشحال است چون اوباش قصد ربودن دختر یا دخترها را داشته اند!

این ادعا خیلی خنده دار و احمقانه است چون اگر دخترها 2 نفر بوده باشند آیا این 2 ضارب می توانسته اند 2 دختر را با 1 عدد موتور سیکلتی که داشته اند بربایند؟(4 نفر سوار بر 1 موتور؟)

حتی اگر فرض کنیم که تعداد دخترها فقط 1 نفر بوده است آیا مملکت اینقدر بی قانون و خالی از ماموران پلیس شده است که بتوان 1 دختر را بین 2 پسر جوان بر روی موتور سیلکت سوار کرد و او را ربود بدون اینکه هیچ ماموری به اینکار مشکوک شود؟

4-این آخوند ادعا نموده که فرد ضارب شیشه نوشابه ای را شکسته و به او حمله کرده است!

به نظر شما چند نفر از مردم ایران در جیبشان شیشه نوشابه حمل می کنند؟!

(آیا ضاربان با دختر یا دخترها در حال خوردن خوراکی در کنار سوپر مارکت و یا اغذیه فروشی بوده اند که این آخوند سر رسیده و قصد آخوندبازی و هدایت و ارشاد و دخالت در کار آنها را داشته است یا اینکه دخترها را از قبل می شناخته است؟)

5- چرا خود این دخترها هم دستگیر شده اند؟ جرم آنها چیست؟ آیا آنها چیزی می دانند که کسی نباید بداند؟

(آیا جمهوری اسلامی در فکر پروژه پرونده سازی و اعتراف های دروغین برای این دخترهاست تا اقدامات وحشیانه اش در مبارزه با بدحجابی را توجیه کند؟)

6- چرا پاسدار کثیف رادان ,این آخوند را جانباز امر به معروف و نهی از منکر نامیده است و خودش هم در آخرین مصاحبه هایش بر این موضوع تاکید دارد؟

(چون اصولا به دفاع از ناموس و جلوگیری شدن از دختر مردم ,امر به معروف و نهی از منکر اطلاق نمی شود و واژه های بهتری برای این عمل شجاعانه وجود دارد)



اینها مواردی مبهم و مشکوک هستند که امیدوارم در آینده نزدیک از راز آنها پرده برداری شود.

در صورت یافتن مستنداتی به نفع یا به ضرر این آخوند , خود را موظف به اضافه کردن این مستندات به این مطلب می دانم و بدون غرض ورزی اینکار را انجام خواهم داد تا ظلمی صورت نگیرد.



این عکس بنا بر ادعای این منبع متعلق به آخوند مزبور است:



http://jahanezan.wordpress.com/

No comments:

Post a Comment