Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

الظواهری پیام داد : 11 سپتامبر جدیدی در راه است

دبی –العربیه.نت
ایمن الظواهری یکی از مهمترین رهبران گروه القاعده برای اولین بار پس از قتل بن لادن در یک پیام ویدئویی اعلام كرد "آمریکا اکنون با یک امت قیام کرده مواجه است".

به گزارش شبکه تلویزیونی العربیه شامگاه روز چهارشنبه 8-6-2011 ایمن الظواهری رهبر جدید القاعده در یک پیام ویدئویی تاکید کرد که "ایالات متحده آمریکا اکنون در برابر یک فرد یا گروه قرار نگرفته است بلکه در برابر امتی بیدارو جهاد گر قرار گرفته است."

وی با وعده انتقام از آمریکا بخاطر قتل بن لادن گفت" القاعده برای آمریکایی ها روزی چون 11 سبتمامبر تدارک خواهد دید."

الظواهری سپس با اشاره به شادی آمریکایی ها از خبر قتل بن لادن گفت:" آمریکایی ها پس از این شادی باید منتظر باشند تا ببینند در آینده چه بر سر آنها خواهد آمد "

وی در پایان پیام خود از تمام هسته های زیر زمینی تشکیلات القاعده خواست تا هر جا که باشند علیه آمریکا جهاد کنند وآمریکایی ها را در هر کجا مورد هجوم قرار دهند.

بکر عطیانی گزارشگر العربیه در اسلام آباد در تحلیل پیام الظواهری گفت: " او بر خلاف گذشته مانند یک رهبر به شاخه های القاعده پیغام داد."

الظواهری به عقب نشینی نیروهای آمریکا از عراق و همچنین قیام ملتهای عرب علیه حاکمان آن کشور بعنوان نشانه های شکست آمریکا یاد کرد .

وی جنبش های سوریه لیبی ویمن را تایید کرد وازپاکستانی ها خواست تا مانند مردم عرب علیه حاکمان خود قیام کنند.

وی در پایان با قدر دانی وتمجید از نقش بن لادن در جهاد علیه آمریکا در عراق و افعانستان گقت"بن لادن به هدف خود که همانا قیام ملتها بود رسید."

No comments:

Post a Comment