Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

اتهام مقامات ایرانی به تسهیل قاچاق مواد مخدر به منامه و ریاض


مقام بحرینی : یک سوزن بدون اطلاع مسئولین وارد ایران نمی شود



دبی - العربیه



روزنامه فرا منطقه ای الشرق الاوسط چاپ لندن در شماره روز جمعه 30-4-2010، گزارش داد که یک مقام عالیرتبه بحرینی ایران را متهم کرد که به طور مستقیم، قاچاق مواد مخدر به منامه و ریاض را تسهیل می کند.



مبارک بن عبدالله المری رئیس سازمان مبارزه با مواد مخدر بحرین طی سخنانی در نشست منطقه ای مبارزه با مواد مخدر در کشور سعودی گفت ایرانی ها برای قاچاقچیان مواد مخدری که از خاک ایران حرکت می کنند تسهیلات فراهم می آورند.



وی که روز گذشته در جمع نمایندگان 27 کشور شرکت کننده در نشست ریاض گفت، منامه امسال شش ایرانی را بازداشت کرد که در صدد قاچاق بیش از یکصد کیلوگرم حشیش به بحرین بودند.



شایان ذکر است ایران نیز در این نشست که پادشاهی سعودی میزبان آنان حضور داشت. هدف این نشست هماهنگی تلاش های 27 کشور حاضر در آن برای مبارزه با مواد مخدر است وبحرین در آخرین جلسه این نشست، بدون حضور نمایندگان جمهوری اسلامی ایران، تهران را به تسهیل فعالیت قاچاقچیان متهم کرد. اما المری به نمایندگان کشوهای شرکت کننده گفت، امیدوار بودم دوستان (ایرانی) حضور می داشتند و به سخنان ما گوش می دادند.



این مقام برجسته بحرینی درادامه افزود، طبق تحقیقاتی که نیروهای امنیتی بحرین در این زمینه انجام داده اند، تسهیلاتی که به قاچاقچیان داده می شود از سوی مقام های مسئول در ایران صورت می گیرد.



وی خاطر نشان کرد، "توجیه های واهی و بی اساس" ایرانی ها کشورش را قانع نکرده است و "هر بار ثابت می شود که طرف های دولتی در این امور دخالت دارند."



این مقام بحرینی اضافه کرد بدون اطلاع مقامات دولتی در ایران یک سوزن وارد این کشور نمی شود، حال چگونه می توان این حجم عظیم مواد مخدر بدون اطلاع آنها از کشورشان خارج شود.



از سوی دیگر مصعب الصوفی مدیر مبارزه با مواد مخدر یمن نیز گفت کشورش سال گذشته 33 تن حشیش که در راه قاچاق به سوی کشورهای منطقه از جمله سعودی بود کشف و ضبط کرده است.



این مقام یمنی تاکید کرد حشیش از کشورهای شرق بویژه از ایران و افغانستان می آید.

*******************




بلوچ
1 - حکومت تروریستی و ضد بشر ایران




من اطمینان کامل دارم کہ تمام موادمخدر بصورت کاروانی توسط وزارت اطلاعات و سپاہ تروریستی پاسداران ایرانی وارد بلوچستان و حتی سرزمین ھای خلیج عربی و نیز اروپا میشود ۔ شما بعنوان یک فرد سیاسی اگر توانستید یک نشریہ سیاسی از مرزھای قلابی بلوچستان شرقی وارد بلوچستان غربی بکنید و توسط نیروھای اشغالگر زابلی دستگیر نشدید، آنموقع من قبول میکنم کہ موادمخدر توسط مردم عادی وارد میشود ۔ البتہ فراموش نکنیم کہ ایرانی ھا خیلی زیاد از عربھا متنفر ھستند و چشم دیدن عربھا را ندارند ۔ بہ ھر شکلی کہ بتوانند ضربہ می زنند ۔ قاچاق موادمخدر باشد یا صدور تروریست ۔

No comments:

Post a Comment