Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

معامله جاری بین ایران و امريکا از اسرائیل می گذرد ---هفته نامه " الوطن العربی " : تنها تهدیدهای نظامی آنها منعکس می شود

دبی - العربیه

هفته نامه "الوطن العربي" چاپ پاریس روز پنجشنبه 15-4-2010 با طرح این پرسش که چرا ضربه نظامی امریکا و یا اسرائیل بر ضد ایران را پیش بینی می کنیم، اما سخنی از معامله میان دو طرف به میان نمی آید؟

این پرسش را يک کارشناس برجسته امريکايي در گفتگو با الوطن العربی مطرح کرد ودر پاسخ به آن از وجود معامله ای ميان امريکا و ايران در جريان پرده برداشت که به نوعي اسرائيل را نيز در برخواهد گرفت.

اين کارشناس که الوطن العربی هویتش را فاش نکرده وتنها در معرفی وی، به نزدیک بودنش به پنتاگون وحمایتش از سیاست های تعامل اوباما با تهران اکتفا نموده و از او به عنوان کارشناس برجسته و سرشناس وزارت دفاع امريکا نام برده است می گوید که تنها سخنی به طور علنی مطرح است درباره احتمال حمله نظامی به سایت های هسته ای ایران می باشد.

وی با طرح اين پرسش که چرا ما انتظار داريم حمله اي نظامي از جانب اسرائيل يا امريکا به ايران صورت گيرد و انتظار نداريم معامله اي بين ايران و امريکا انجام شود از وجود توافق هایی میان تهران و واشنگتن با اطلاع تل آویو پرده برداشت.

وی می گوید تنها سخنانی از قبیل حمله به تاسیسات هسته ای و مواضع سپاه پاسداران وهمچنین اعمال مجازات های بیشتر بر ایران برای کنترل برنامه اتمی این کشور مطرح می شود اما از معامله پشت پرده سخنی به میان نمی آید.

http://www.alarabiya.net/articles/2010/04/15/105959.html

No comments:

Post a Comment