Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

زني در دادگاه خانواده: شوهرم ، مسافركش از آب درآمد

زني در حضور قاضي دادگاه مدعي شد شوهرش درباره شغلش به او دروغ گفته و به جاي اينكه كارمند باشد ، مسافركش است.

به گزارش فارس ، زني با مراجعه به دادگاه خانواده شهيد محلاتي دادخواستي را به قاضي يكي از شعب ارائه كرد.

اين زن 36 ساله در حضور قاضي شعبه 254 اين مجتمع مدعي شد كه حدود 13 سال است با شوهر 40 ساله‌اش زندگي مي‌كند و داراي 2 فرزند دختر 12 و 8 ساله است.ما زندگي خيلي خوبي داشتيم شوهرم به من گفته كه مهندس و كارمند دولت است ولي يك روز شوهرم را سر خط ديدم كه مسافر سوار مي‌كرد.

اين زن گفت: باورم نمي‌شد كه شوهرم باشد جلو رفتم و ديدم خودش است و او به جاي اينكه مهندس و كارمند دولت باشد ، مسافركش است.من دروغ شوهرم را طي اين 13 سال متوجه نشدم و حال كه متوجه شدم ديگر نمي‌توانم در كنارش بمانم.

اين زن مدعي شد شوهرش بسيار مهربان است و حتي مهريه او را ابتداي زندگي با قرض از دوستانش پرداخت كرده و چيزي براي او و فرزندانش كم نگذاشته است.

مرد گفت: به دليل اينكه با همسرم ازدواج كنم اين دروغ را ابتداي زندگي گفتم و هر بار كه خواستم به او بگويم امكانش فراهم نشد.من همسرم را دوست دارم و نمي‌خواهم از او دور شوم ، همسرم از يك خانواده متوسط است اما ما وضع مالي خوبي نداريم.فرزندان و همسرم را دوست دارم و به خاطر او حاضرم از تحصيلاتم كه مهندسي است استفاده كنم و دنبال كار دولتي بروم.

زن در حضور قاضي گفت: حاضرم با اين موضوع كنار بيايم و اين حرف‌هايي كه شوهرم در دادگاه گفته است را تا به حال به من نگفته بود و اگر مي‌گفت درخواست طلاق نمي‌كردم.

قاضي اين شعبه، پرونده را مختومه دانست و حكم طلاق را صادر نكرد.

No comments:

Post a Comment