Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

خبر تلخ و ناگوار تخریب منازل مسکونی در حومۀ زاهدان ، (روستای جنت آباد) قلب همۀ مان را جریحه دار کرد


بولدوزر در حال تخریب منازل مردم بولدوزر در حال جولان روی خانه های تخریب شده

خانه هایی که برادران و خواهران مسلمانمان با هزار زحمت ، و خون دل خوردن ، با آرزوی داشتن سر پناهی محقر و ساده در دل ریگهای شرق زاهدان ، با تحمل بی آبی و نبود برق و با فقدان هر امکانات رفاهی و بهداشتی دیگر ، و با کمک زن و فرزندانشان آجر روی آجر گذاشتند ،تا در گوشه ای از زمین آباء و اجدادیشان ،در ایران اسلامی و زیر لوای دولت مهرورز وعدالت محور ، سقفی بالای سرشان باشد . و با وجود اینکه بارها به آنها گفته بودند که این زمینهای شما روستایی است و با شهرداری زاهدان هیچ ربطی ندارند ، اما عده ای از ماموران شهرداری زاهدان با همراهی و پشتیبانی چندین ماشین نیروی انتظامی مملو از سربازان مسلح ، و دو عدد بولدوزر و چندین کمپرسی ، با یورشی برق آسا و بدون هشدار قبلی سر صبح ابتدا اقدام به تخریب چهار دیواری منازل کردند و وقتی دیدند زنان و کودکان مظلوم و بی پناه کاری جز گریه و التماس از آنها بر نمی آید ، لذا ماموران شهرداری احساس قدرت نمائی کرده و بدون اجازۀ مافوق هایشان اقدام به تخریب اتاق های مسکونی این بیچاره ها نمودند ، در این بین مردم وحشت زده با کوشش طاقت فرسا و با عجله توانستند مقداری از وسایلشان را به بیرون از اتاقها پرتاب کنند ، تا شاید در این بین مقداری از وسائل ضروریشان را نجات دهند.

مردم مظلوم و بی سرپناه این منطقه از رفتار کینه توزانۀ ماموران شهرداری و سکوت نیروهای انتظامی شاکی هستند

این مردم بدبخت به چه جرمی باید اینگونه تاوان عقده های از خدا بی خبران را بدهند؟؟؟

در صورتی که زمین هایشان دارای پلاک ثبتی کشاورزی است ، آیا حق ندارند در کنار زمین کشاورزی برای خویش سرپناهی داشته باشند؟ آیا تحمل چندین سال خشکسالی پی در پی کافی نبود ؟

اگر می گویید مجوز ساخت نداشتند ، آیا باید بی محابا و بدون هشدار قبلی جلوی چشم زنان و کودکان وحشت زده همچون ..... خشونت به خرج می دادید؟؟؟

و به جای مرحم گذاشتن روی زخم این مردم از همه جا رانده و مستضعف ، باید خانه هایشان را روی سرشان آوار می کردید؟؟؟

مگر خودتان زن و بچه ندارید؟ برای لحظاتی خودتان را جای آن بدبختها بگذارید ، واقعا نمی دانم چه بگویم .مگر قرار نیست روزی جوابگوی خدای قهّار باشید؟

در مقابل قرآنی که تنها پناه آن مظلومان بود خنده های مسخره تان مو را به بدنها سیخ می کرد

مردمی که مفتخر به اسلامی بودن و مهرورز بودن دولتشان هستند ، آیا مستحق چنین ظلمی هستند؟؟؟

خدایا ما را بخاطر جهالت عده ای قدرت پرست گرفتار عذاب نفرما...

خدایا به مسئولین مخلص توفیق عنایت فرما تا جلوی کسانی را که در لباس خدمت به مردم بیچاره ظلم می کنند ، را بگیرند تا اینهمه مردم از نظام اسلامی متنفر و دور نشوند.

ای کاش مسئولین و دولتمردان مخلص و خداترس پی به اهداف شوم این دستهای آلوده ببرند تا دیگر شاهد آه مظلومی نباشیم ،

که آه مظلوم ریشه ها را می سوزاند...
 
اتحاد اتحاد اتحاد

http://taptan313.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment