Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

غارت محصولات دامی و کشاورزی بلوچستان از زبان علی محمد بيگانه

به خبر زير به نقل از خبرگزاری غارتگران توجه کنيد
سيستان و بلوچستان 40هزار تن گوشت قرمز به استانهاي کشور صادر کرد
زاهدان - استاندار سيستان و بلوچستان با بيان اينکه اين استان نقش مهمي در تامين گوشت مورد نياز کشور دارد، گفت: سال گذشته 40هزار تن گوشت قرمز به استان هاي کشور ارسال شد.
به گزارش روز پنجشنبه ايرنا به نقل از روابط عمومي استانداري، " علي محمد آزاد" در ديدار با هيات بازرگاني کشور بيان کرد: سيستان و بلوچستان توانمندي هاي قابل توجهي در بخش توليدات کشاورزي و دامي دارد.
وي اظهارداشت: باوجود کويري بودن سيستان و بلوچستان، اينک علاوه بر توليد سالانه افزون بر دو ميليون و 500 هزار تن انواع ميوه هاي گرمسيري، سردسيري و قاره اي مانند مرکبات، موز، انبه و هندوانه چهار ميليون و 200هزار واحد دامي نيز در استان وجود دارد.
آزاد تاکيد کرد: به همت دولت مهرورز باوجود محدوديت منابع آبي، بخش کشاورزي و دامي به طور تصاعدي رشد کرده و بيشترين اشتغال را به خود اختصاص داده است.
وي گفت: علاوه بر احداث و راه اندازي 9 کشتارگاه صنعتي به همراه 25واحد فرآوري، ظرفيت بسته بندي گوشت از مرز 60هزار تن در سال نيز فراتر رفته است.
استاندار سيستان و بلوچستان اظهارداشت: به منظور ايجاد اشتغال و تامين هزينه خانوار مرزداران هر يکي از مرزنشينان مي توانند تا مبلغ 30ميليون ريال دام و کالا با نظارت مراجع متولي وارد کشور کنند.
رييس سازمان بازرگاني استان تهران نيز در اين نشست با تقدير از استاندار سيستان و بلوچستان گفت: سيستان و بلوچستان در تامين گوشت مورد نياز تهران بزرگ نقش بسيار مهمي ايفا کرد.
-----------------------
نظر یکی از کاربران درباره ی این خبر 
بلوچ گفت...
علاوه بر آنچه که علی محمد غارتگر اعتراف کرده است به يغما بردن سالانه صدها هزار تن گندم ، جو و ذرت ـ دويست هزار تن خرمای مرغوب، دهها هزار تن محصولات شيلات و غارت معادن بلوچستان را می توان نام برد.نان و غذای بلوچ به زور غصب شده وسفره بيگانگان غارتگر را در تهران، اصفهان و يزد رنگين می کند.


No comments:

Post a Comment