Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

زمزمه تغییر برخی مدیران استانی


شنیده ها حاکی از آن است که طی روزها یا هفته های آینده برخی مدیران و فرمانداران استان تغییر یا به پستهای بالاتر ارتقا می یابند.
از جمله این مدیران حسنعلی نوری فرماندار بسیجی و جانباز زاهدان است که گفته می شود به سمت معاونت سیاسی استانداری سمنان منصوب شده است.همچنین منابع آگاه! خبر از تغییر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نورالله برشان می دهند.گفته میشود جایگزین برشان شیخ منصور هاشمی معاون سیاسی امام جمعه زاهدان است.البته از فرد دیگری به نام کیخا آریا که در دوره مدیریت کرباسجی معاون فرهنگی اداره کل بود نیز به عنوان مدیر جدید ارشاد نام برده می شود که البته همان منابع آگاه از شانس بیشتر شیخ هاشمی خبر می دهند.امیدواریم در راس این نهاد فرهنگی فردی با سابقه و توانایی فرهنگی یا هنری بنشیند.
همچنین شایعاتی از تغییر یا جایجایی حوزه مسئولیت برخی فرمانداران استان از جمله فرمانداران ایرانشهر ٬خاش٬ نیکشهر ٬ کنارک و... شنیده می شود که به دلیل عدم اطلاع موثق از حوزه کاری جدید آقایان از اطلاع رسانی بیشتر معذورم.
به هر حال امیدواریم هرگونه تغییر و جابجایی به نفع استان و در راستای توسعه منطقه ٬ حفظ وحدت و تامین منافع همه اقوام و مذاهب ساکن استان بر اساس شایسته سالاری و آینده نگری باشد بطوریکه اوضاع استان به احسن الحال تبدیل شود.
امان ا... تمنده رو
http://amanertebat.blogfa.com/

No comments:

Post a Comment