Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

حضورعامل اطلاعات رژيم درمجمع عمومی کنگره ملتهای ايران فدرال

چند روز پيش در اتاق پالتاکی "سخنسرا" نشسته بودم که ناگهان عزيز مبارکی(عزيز بلوچ ـ دادگر...) عرق ريزان وارد شد. بلافاصله و بدون اتلاف وقت دست خود را بالا برد و نوبت گرفت. وقتی که ميکروفون به دست او افتاد، انگار که از جنگ کربلا بازگشته بود. لرزان و خيزان به شرح ماجرا پرداخت. وی گفت که هم اکنون از جلسه مجمع عمومی "کنگره ملتهای ايران فدرال" که در روزهای ۴ و ۵ دسامبر دراستکهلم پايتخت سوئد برگزار شده بود، برگشته است و خبر مهمی دارد و ميخواهد به شرح ماجرا بپردازد.

عزيز بيان داشت که کنگره ملتهای ايران فدرال امروز تصميم بسيار مهمی گرفته که در تاريخ ۱۰۰ ساله ايران بی نظير است، اينکه اين کنگره با ۲ جريان استقلال طلب، يکی بلوچستانی و ديگری آذربايجانی کاملاً مرزبندی کرده و عضويت آنها را باطل نموده است و بدينترتيب به مردم ايران تبريک گفت.

اينکه چرا و به چه منظوری کنگره ملتهای ايران فدرال، ايران پرست تر از فارسها شده و جهت حفظ مرزهای انگليس ساخته مبارزه ميکند، از بحث اين نوشته خارج است. موضوعی که ميخواهم به آن بپردازم، حضور نماينده اطلاعات رژيم، يعنی عزيز مبارکی در اين نشست ميباشد.

همه نيروهای سياسی در بلوچستان ماهيت ننگين عزيز را ميشناسند. وی در ادوار گوناگون، چه درحکومت شاه و چه پس از آن، ماهيت ضد بلوچی خويش را نشان داده و با عوامل سرکوب همکاری نزديک داشته و هنوز هم با هزاران تار و پود و توسط وابستگانش در اداره اطلاعات بلوچستان، به رژيم وابسته است.

اينرا نيز ميدانيم که کردها، عربها، ترکها و ... آقای مبارکی را به اين جلسه فرا نخوانده اند . وی يا جبهه اکثريتی ـ توده ای ها را نمايندگی ميکرده است و يا حزب اقوام خويش را. اين اقدام از سوی هرکسی صورت گرفته باشد، در ماهيت مکارانه و فرصت طلبانه و مشکوکانه وی تغييری ايجاد نخواهد کرد. عزيز مهره ای سوخته در بلوچستان است و نيروهای غير بلوچ بايد در اينرابطه هوشيار باشند تا از اينطريق ضربه نخورند.

کنگره ايها بايد بدانند که فارس شوونيست است و هرگز حاضر نخواهد شد تا به سوی ديگر ملتهای به زنجيرکشيده شده ايران، دست برابری و برادری دراز کند. اينرا فراموش کنيد. و به اين نيز افتخار نکنيد که استقلال طلبان را از جمع خويش رانده ايد. آنگاه چه تمايزی بين شما و ملت حاکم وجود خواهد داشت؟

ايران به سرنوشت شوروی سابق، يوگسلاوی و... دچار خواهد شد و شما نيز قادر به نجات آن نخواهيد بود، مگر اينکه فارس و نمايندگانش به خود آيند و در سياستهای خود تجديد نظر کنند و در برخورد با سايرين روشی انسانی برگزينند. درغير آن، ايران متلاشی خواهد شد و الم شنگه های پالتاکی عزيزها، نيز بی نتيجه خواهند ماند.

برای شنیدن سخنان پالتاکی آقای عزیز مبارکی اینجا را کلیک کنید

شيرمحمد م
۲۲ آذر ۱۳۸۸

http://www.balochetawaar.com/F119/amelrejim1.htm

No comments:

Post a Comment