Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

وزير اطلاعات ايران نوك حمله را متوجه رفسنجانى و فرزندانش كرد

تهران، دبى- رسانه ها، (العربيه.نت)

حجت الاسلام حيدر مصلحى وزير اطلاعات در يك سخنرانى در باره آيت الله هاشمى رفسنجانى گفت: "تکرار بيانيه‌هاى سران فتنه توسط هاشمى تکان‌دهنده است".

مصلحى وزير اطلاعات ايران همچنين گفت: "جريان جديد اجتماعي با واقعيت شبکه اى، عنوان جريان جديد مخالفان مى باشد که ويژگى هاى آن جريانى سکولار، ضد ديني و براندازانه با ادبيات حزب توده است".

وى كه چهارشنبه شب (شب پنجشنبه 10/11/2009) در جمع تعدادى از طلاب و روحانيون در مدرسه فيضيه قم سخن مى گفت: اظهار داشت: جزوه اى در دفتر يکى از سران فتنه کشف شده که در آن براندازى نظام برنامه ريزى شده بود درحالى که اين فرد از آقازاده ها نيز مي باشد".

عاليترين مقام امنيتى ايران طبق گزارش خبرگزارى دولتى جمهورى اسلامى (ايرنا) ضمن تاكيد بر اينكه "نقش منفى برخي خواص در کمک به توطئه هاى دشمنان چشمگير بوده است"، اظهار داشت: "توطئه هاى دشمنان بعد از انتخابات رياست جمهورى به توليد فتنه انجاميد و اين فتنه مانند کوه يخي است که در آب اقيانوس، سرگردان بوده وفقط بخش کمى ازآن بيرون آب است".

مصلحى سپس دوران على خامنه اى را به دوران على ابن ابى طالب تشبيه كرد و گفت: "پيامبر اکرم (ص) در معرفي على (ع) از چه کساني خوف داشت و حوادث تفرقه انگيز بعد از غدير توسط چه کساني اتفاق افتاد؟ امروز انقلاب اسلامي در همان وضعيت قرار دارد".

وى در همين زمينه گفت: "در جنگ نرم لطمه از طرف خواص و آقازاده ها مى باشد، زبير (از شخصيت هاى صحابه رسول) را چه کسي به اين روز انداخت؟ امروز مقام رهبرى براى چه کساني آغوش خود را بازکرده و به آنها محبت مى کند، ولى آنها با فشارها وهجمه هاى سنگين خود وفرزندانشان قدردان اين محبت ها نيستند".

اين وزير كابينه احمدى نژاد خاطر نشان ساخت: "ولي فقيه چه در زمان امام (خمينى) و چه در اين زمان با فتنه هايى مانند فتنه بنى صدر، فتنه منافقين ، فتنه منتظرى مواجه بوده ، ولى اين فتنه اخير پيچيدگي خاص خود را دارد".

وى راه حل را در استفاده ى بيشتر از رسانه هايى همچون تلويزيون دانست كه رسماً و تماماً در دست حكومت است. او گفت: "اگر فيلم هاى مستند فتنه هاى قبلي براى جوانان پخش مي شد، آنها مي توانستند حوادث اخير را به خوبى تحليل نمايند".

مصلحى در قسمتى از اظهارات خود اظهار داشت: "بر اساس اطلاعات دقيق، در اين فتنه، بسياري از نيروهايى که از آنها انتظار و توقع نداشتيم و بايد سينه چاک ولايت مي بودند با کساني که در برابر ولايت ايستاده اند، همراه شدند".

وزير اطلاعات سخن مير حسين موسوى را در اين زمينه تاييد كرد كه گفته بود: "موضوع، يك دعواى ساده انتخاباتى نيست". اما در ماهيت اين "فتنه" يا "جريان اجتماعى" برداشت رسمى دولتش را اين گونه بيان كرد: "اين بار در جنگ نرم، استکبار تماميت نظام را از درون خود نظام تهديد و به چالش کشيده است".

با اين حال او گفت : "کشور هيچ بحراني ندارد"، وتوضيح داد: "کساني که خود دچار بحرانند، فکر مي کنند کشور بحران زده شده است".

مصلحى تهديد كرد: "کساني که براي خود يک حاشيه امن قايل بودند، بايد بدانند که ديگر جامعه اين حاشيه امن را نمي پذيرد".

وى در باره ى "جزوه ى كشف شده و صاحب آقا زاده آن" گفت: "وقتى که از اين فرد براي چگونه تهيه کردن اين جزوه سوالاتى مطرح شد، ايشان از انسان هايى نام ى برد که تکان دهنده است و همه حرکت ها و بيانيه ها نيز در راستاي آن جزوه مي باشد".

وزير اطلاعات ايران تاكيد كرد: "دشمنان از طريق آقازاده ها روي فکر برخي از خواص کار کرده اند". وى به گزارش ايرنا اظهار داشت: "رفت و آمد عده اى از دو هفته بعد از انقلاب تاکنون به کشور انگليس مشکوک ، عجيب و غريب و تکان دهنده است". او با اشاره به احتمال "برخورد با فرزندان هاشمى رفسنجانى" گفت: "اقداماتي در اين زمينه در دست اقدام است ولى مي خواهيم در اين موارد معاندين نتوانند دست به اسطوره سازى بزنند".

او سخنانى را از قول رفسنجانى نقل كرد و از آنها انتقاد و ابراز شگفتى كرد. مصلحى گفت: "آقاى هاشمى در يکى از اين ادعاهايش گفته که درکشورسه ميليون دانشجوي فرهيخته با نظام همراه نيستند ... هاشمي همچين ادعا کرده است که تا زمانى که مردم ولى فقيه را بخواهند بايد باشد واگر مردم او را نخواهند بايد کنار برود".

No comments:

Post a Comment