Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

حضور به موقع آقای موهبتی فرماندار چابهار در بین مردم و اعتماد مردم به گفته های ایشان در بررسی اتفاقات و درگیری های صورت گرفته با پلیس راهنمایی و رانندگی، از فاجعه ای احتمالی جلوگیری کرد. برداشت و گفتگوی خبرگزاری مهر از این حادثه را در کامنت اول بخوانید.


حضور به موقع آقای موهبتی فرماندار چابهار در بین مردم و اعتماد مردم به گفته های ایشان در بررسی اتفاقات و درگیری های صورت گرفته با پلیس راهنمایی و رانندگی، از فاجعه ای احتمالی جلوگیری کرد.
برداشت و گفتگوی خبرگزاری مهر از این حادثه را در کامنت اول بخوانید.
GillaGilla ·  · 
  • Abdolbaset Hosseinbor gillar detta.
  • مهراب سراوانی
    "اعمال قانون منجر به درگیری فیزیکی شد. این درگیری منجر به مجروح شدن یکی از ماموران پلیس شد"
    ضرب المثل بلوچی می گوید. "من دزد نگپت، دزدا منا گپت"
    حالا این جوان کتک خورده به جرم مضروب ساختن پلیس بیگناه باید به زندان برود. 

    فرماندار ویژه که تاج سر ما و افتخار ما است و برگزیده استاندار محبوب و مردمی است، تائید کرده که پلیس مظلوم در حال اعمال قانون مجروح شده.
    کمی صبر کنید، تا چند روز دیگر ثابت خواهد شد که این جوان مزدور و شرور عامل صهیونیسم و استکبار جهانی بوده و طبق نقشه آمریکا جهانخوار به نیروی انتظامی امام زمان حمله ور شده. درسی به این جوان داده خواهد شد، تا هیچ کس دیگری جرائت اعتراض به مامورین نظام مقدس نکنه. 
    اگر داد فلسطینی ها از دست جنایات اسرائیلی ها بجایی رسیده است، آنوقت داد ما هم بجایی خواهد رسید. در ضمن طرفداران استاندار محبوب و مردمی با افتخار کلاه هشان را بالاتر بیندازند و به استاندار و فرماندار ویژه و نیروهای ویژه انتظامی غیر بومی افتخار بکنند و در تمجید و ستایش از آنها از یکدیگر سبقت بگیرند
  • Sedigh Hosseinzadeh
    آقای موهبتی فرماندار چابهار

No comments:

Post a Comment