Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

5 بيمارستان طلبه 20 ساله مجروح را نپذيرفتند

خبرگزاري مهر مي نويسد : روحاني 20 ساله‌اي كه قصد داشت از مزاحمت عده اي اراذل و اوباش به چند زن ممانعت كند توسط اين افراد از ناحيه شاهرگ به ضرب چاقو مجروح شد اما اورژانس هيچ بيمارستاني اين روحاني را نپذيرفت.
به گزارش خبرنگار مهر، آخرين اطلاعات از حادثه مجروح شدن روحاني جوان آمر به معروف در منطقه تهرانپارس تهران حاكي از آن است كه روحاني جوان پس از مجروح شدن -قطع شاهرگ گردن- حدود نيم ساعت بر روي زمين افتاده بوده و هيچ خودرويي وي را به بيمارستان منتقل نمي كند تا اينكه دانش آموزان همراه روحاني يك خودروي پرايد را متوقف كرده و خواهش مي كنند تا مصدوم را به بيمارستان منتقل كند.
يكي از نزديكان روحاني در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: پس از اطلاع از حادثه تمامي بچه هاي هيئت خود را به محل حادثه رسانديم و چون هيچ بيمارستاني حاضر به پذيرش اين روحاني نبود هر گروهي مامور شد تا در قسمتي از شهر تهران به دنبال بيمارستان باشد.
متاسفانه بيمارستانهاي رسول اكرم (ص)، امام حسين (ع)، شهداي تجريش، امام سجاد(ع) و پارسيان حاضر به پذيرش نشدند و تنها گفتند كه اگر مرد مي توانيم گواهي فوت صادر كنيم و هركدام بهانه هاي مختلفي را براي قبول نكردن مجروح عنوان كردند.
وي اظهار داشت: به واسطه يكي از آشنايان توانستيم اين روحاني مجروح را به بيمارستان عرفان منتقل كنيم ولي بيمارستان گفت اول بايد 6 ميليون تومان واريز كنيد. در نيمه هاي شب همه دست به دست هم داديم و پول را تهيه كرديم حتي مقداري از پول دلار بود.
به گزارش مهر، ساعت 22:30 دقيقه شب گذشته روحاني جواني به نام علي خليلي در مسير بازگشت از مراسم هيئت مولودي خواني قائم آل محمد(عج) به همراه دو نفر از دانش آموزان كه قصد رساندن آنها را به خانه شان داشت در چهارراه شهدا در منطقه تهرانپارس با صحنه مزاحمت شنيع گروهي اراذل و اوباش مواجه مي شود. اين افراد كه در يك خودروي پرايد و يك موتورسيكلت سوار بودند براي چند خانم ايجاد مزاحمت مي كنند كه روحاني شاهد ماجرا كه قصد جلوگيري از اين تعرض را داشت توسط اراذل و اوباش از ناحيه گردن با ضرب چاقو دچار پارگي شاهرگ مي شود.
گزارشها حاكي از آن است كه خودروي پرايد اوباش توسط كلانتري 144 جواديه كشف شده است.
ماموران پليس اطلاعات و امنيت تهران بزرگ ضاربان علي خليلي را شناسايي و دستگير كردند.
 
به گزارش خبرنگار مهر، در پي حمله تعدادي از اراذل و اوباش در شب گذشته به خليلي (طلبه تهراني) در محدوده كلانتري 144 جواديه تهرانپارس موضوع در دستور كار ماموران پليس اطلاعات امنيت و فرماندهي نيروي انتظامي تهران بزرگ قرار گرفت.
بر اساس اين گزارش ماموران در كمتر از 24 ساعت با انجام اقدامات اطلاعاتي و تخصصي، تمامي اشرار حاضر در حادثه شب گذشته را شناسايي و دستگير كردند.

No comments:

Post a Comment