Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

جدگال: ترس دانش‌آموزان از کلاس‌های خشتی

نماینده مردم چابهار، کنارک و نیک‌شهر در مجلس با بیان این که عمر بیشتر مدارس این حوزه انتخابیه به حدود ۴۰ سال می‌رسد، گفت: هم‌اکنون مدارس منطقه به‌علت استحکام نداشتن، در حال تخریب هستند و این موجب ترس دانش‌آموزان شده است.

"یعقوب جدگال" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت با بیان این که طبق برنامه پنجم توسعه تمام مدارس کشور باید بازسازی و مقاوم‌سازی بشوند، افزود: در حال حاضر بیشتر مدارس حوزه انتخابیه به‌وسیله خشت و گل ساخته شده‌اند.

نماینده مردم چابهار، کنارک و نیک‌شهر در مجلس شورای اسلامی، با بیان این که عمر بیشتر مدارس حوزه انتخابیه به حدود ۴۰ سال می‌رسد، تصریح کرد: در این مدارس دانش‌آموزان به‌علت نبود امکانات آموزشی به سختی درس می‌خوانند، این در حالی است که هر لحظه احتمال فرو ریختن سقف این مدارس می‌رود.

جدگال با بیان این که نبود امکانات آموزشی تاثیرات نامطلوبی را در میزان رشد آموزشی منطقه می‌گذارد، افزود: نبود مدارس مناسب و خطر تخریب مدارس فرسوده موجب شده که دانش‌آموزان برای رفته به مدارس ترس داشته باشند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس، تاکید کرد: مسئولان به‌ویژه وزارت آموزش و پرورش باید هر چه سریع‌تر برای ساخت مدارس با امکانات مطلوب اقدام مناسبی را انجام بدهند.

"یعقوب جدگال" نماینده چابهار، کنارک و نیک‌شهر به وزیر آموزش و پرورش درباره تسریع در بازسازی و مقاوم‌سازی مدارس سیستان و بلوچستان تذکر داد.

No comments:

Post a Comment