Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

آبرو‌ ریزی جدید روابط عمومی وزارت نفت و قهقهه عرب ها

هر چند ایران در توسعه میادین مشترک نفت و گاز قافیه را به کشورهای همسایه عرب باخته است اما خبرنگار سایت خبری روابط عمومی وزارت نفت شانا با پرسیدن غیر مرتبط ترین سوال در یکی از مهمترین و رسمی ترین نشست های خبری جهان، نام خود و رسانه خود را در کتاب گینس ثبت خواهد کرد.

روز گذشته مراسم امضای تفاهم نامه سه جانبه گازی بین سه کشور مسلمان مطابق با برنامه پیش می رفت تا اینکه زمان برگزاری نشست خبری و سوال و جواب خبرنگاران رسید و وزیران نفت سه کشور پشت تریبون یک به یک به سوالات خبرنگاران پاسخ می دادند.
نوبت به خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی وزارت نفت می رسد او سوال خود را این چنین بیان می کند:
از آقای مهندس علی آبادی سرپرست وزارت نفت سوال دارم. آقای مهندس علی آبادی شما تاثیر خط لوله گاز تاپی را چگونه ارزیابی می کنید؟
علی آبادی: خط لوله گاز تاپی ؟ من از وضعیت این خط لوله اطلاعی ندارم.
خبرنگار روابط عمومی نفت: آقای مهندس خط لوله گاز ترکمنستان، افغانستان، پاکستان و هند ....
علی آبادی: این خط لوله گاز تاپی چه ربطی به توافق سه جانبه گازی امروز دارد؟ (در این لحظه لبخند کنایه آمیز وزیران نفت و انرژی عراق و سوریه به علی آبادی و جمع خبرنگاران برای کل افراد حاضر در سالن معنا دار است)
علی آبادی: آقای اوجی شما از وضعیت خط لوله تاپی اطلاعی دارید ؟ اصلا ارتباط این خط لوله با توافق امروز چیست؟
اوجی سری تکان می دهد و با تعجب علی آبادی را نگاه می کند، فضای سالن دگرگون می شود، هم همه ای فضای سالن را در بر می گیرد. مدیران وزارت نفت و حتی برخی از مدیران وزارت امور خارجه از این سوال خبرنگار شانا حسابی شوک زده شده اند، سایر خبرنگاران هم یکدیگر را با تعجب نگاه می کنند . . .
وزیران نفت و انرژی سوریه و عراق با یکدیگر عربی حرف می زنند و بعد با صدای بلند می خندند . . . اوضاع از حالت عادی کمی خارج شده و سپس از گوشه کنار برخی از مدیران به مسئول ارتباط با رسانه های وزارت نفت با علم و اشاره می گویند کات کات خانم جمعش کنید . . .
برگرفته از : http://irpetro.com/

No comments:

Post a Comment