Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

name Reza khalili dar javabiye name M. Baloch

Hej M Baloch tack för ditt E-post för min "kännedem"
Jag var nyligen i min hemstad Rasht i norra Iran på privat semester för att träffa min familj. Jag åkte dit i egenskap av privatperson och betalade alla kostnader själv. Under min semester besökte jag ett seminarium för iranier i utlandet. Seminariet ägde rum i min hemstad och att gå dit var inte ett politiskt ställningstagande från min sida. Jag var inte inbjuden utan gick dit med en kompis av ren nyfikenhet. Jag såg det helt enkelt som en möjlighet att lära mig mer om utvecklingen i min hemstad sedan jag flyttade därifrån.

Jag står helt bakom regeringens hållning gentemot den iranska regimen och står upp för de principer och grundvärderingar som präglar de Nya Moderaterna. Jag är en varm förespråkare av demokrati och mänskliga rättigheter. Jag anser det också vara viktigt att föra en dialog mellan olika parter, även om man tycker olika och har olika syn på saker och ting.

mvh
Reza


Reza Khelili-Dylami
Riksdagsledamot (m)
Member Of Parliament
www.rezas.org

No comments:

Post a Comment