Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

هشدا از فعالیت " سازمان های جاسوسی " در دانشگاه ها


کامران دانشجو وزیر علوم
دبی – العربیه. نت

کامران دانشجو وزیر علوم امروز یکشنبه 29 – 8 – 2010 گفت : " در آینده نه چندان دور می ‌توان اسناد تلاش دستگاه‌های جاسوسی دشمن برای تاثیر‌گذاری روی دانشجویان كشور را مشاهده كرد."

او که در دانشگاه علم وصنعت سخن می گفت ، هشدار داد " بسیاری از برنامه‌های دشمن برای لغزش و انحراف دانشجویان برنامه‌ریزی می‌ شود."

او گفت : "با توجه به هشدارهای مقام معظم رهبری كسانی كه ولایت‌مدار هستند باید در مسیر فرمایشات ایشان حركت كنند البته ولایت مداری فقط در نظر نیست بلكه در مقام عمل هم باید مدنظر باشد."

دانشجو به بخشی از سخنان آیت الله خامنه ای اشاره کرد که گفته بود در آینده نه چندان دور می‌توان اسناد تلاش دستگاه‌های جاسوسی دشمن برای تاثیر‌گذاری روی دانشجویان كشور را مشاهده كرد.

او با اشاره به این اظهارات گفت :" در این شرایط چگونه می‌توان آسوده خاطربود؟ دشمنان در این زمینه فعال هستند چون اهمیت دانشگاه را شناخته ‌اند."

درسالهای گذشته دانشگاه ها یکی از مهمترن کانون های اعتراض به حاکمیت در ایران بوده اند. چندی پیش فیلمی در رسانه ها منتشر شده که گفته می شود بیانگر حمله نیروهای امنیتی به خوابگاه دانشجویان پس از انتخابات جنجال بر انگیز ریاست جمهوری سال گذشته این کشور است.

همچنین شماری از اساتید دانشگاه که از فعالان اصلاح طلب بودند، از دانشگا ها ها اخراج شده اند. از جمله آن ها می توان به میر حسین موسوی نامزد معترض به نتایج انتخابات ریاست جمهوری و همچنین دو مشاور او علیرضا بهشتی و قربان بهزادیان نژاد نام برد.

در همین حال تعداد زیادی از اعضای شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت و دانشجویان دیگر بازداشت شده اند.

دانشجو گفت : " جانشین و نایب بر حق امام عصر به ما یادآوری می‌كند كه دانشگاه آماج شدید‌ترین حملات دشمنان است و باید بدانیم كه زمانی كه ایشان هشدار می‌دهند كه دشمن دانشجویان كشور را با دایره قرمز مشخص كرده است اساتید هم نسبت به دانشجویان وظایف مشخصی دارند."

دانشگاهی که باید با خاک یکسان کرد

دانشجو با اشاره به پاره‌ای از چالش‌هایی که با عبارت "اگر دانشگاهی وجود داشته که ..." بیان می‌کرد، گفت: "اگر دانشگاهی وجود داشته باشد که در آن متدینین، فرهنگ انتظار و فرهنگ بسیج مورد تمسخر قرار گیرد، اگر دانشگاهی وجود داشته باشد که صدای اذان ظهر در آن بلند نشود به بهانه اینکه به کلاسهای درس آسیبی نرساند، اگر دانشگاهی وجود داشته باشد که روحانی نتواند در آن وارد شود، اگر دانشگاهی باشد که نه تنها مسجد بلکه یک نمازخانه نیز نداشته باشد که بتوان نماز جماعت را اقامه کرد و ... . اگر دانشگاهی وجود داشته باشد که نه تنها در تمام ماه محرم و صفر بلکه در تمام طول سال کوچکترین مراسم مذهبی نیز در آن برگزار نشود ...در یک کلام می گویم خوب است چنین دانشگاهی اصلا وجود نداشته باشد."

او ادامه داد که اگر این دانشگاه وجود داشته باشد مردم ایران، دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه آن را با خاک یکسان می‌کنند.

http://www.alarabiya.net/articles/2010/08/29/117956.html

No comments:

Post a Comment