Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

ادعای دروغین سرکرده اطلاعات رژیم آخوندی : بر تمام فعاليت‌ها و تحركات "مبارزین جنبش مقاومت " تسلط كامل داريم.

به گزارش آژانس خبری تفتان : از آنجاییکه ماه مبارک رمضان ، ماه عبادت و رحمت است مبارزین جنبش مقاومت به همین بهانه به رژیم آخوندی مهلت داده اند که درباره ی ظلم و تشدد علیه ملت بلوچ تجدید نظر کرده و پای مذاکره با مبارزین بنشیند.
اما رژیم آخوندی از این تاکتیک مبارزین سوء استفاده کرده و آخوند جنایتکار مصلی در جدیدترین بیان خود گفته "تحركات مبارزین جنبش مقاومت كاملا تحت كنترل دقيق اطلاعاتي و امنيتي ايران است و بر تمام فعاليت‌ها و تحركات آنها تسلط كامل داريم. "
رژیم آخوندی به جای توبه و رجوع از جنایتهای چندین ساله ی خود ، دست به تهدید و خبرافکنی دروغین و تهمت به مبارزین زده و از عملکرد خود راضی به نظر میرسد.
اگر رژیم از این روند فاشیستی و جنایتکارانه خود دست بردارد مبارزین جنبش مقاومت مردمی (جندالله ) بعد از عید الفطر عملیاتهای خود را بر خلاف مزدوران سپاه و بسیج شروع خواهند کرد .
مبارزین با فرماندهی رهبر جدید امیر محمد ظاهر بلوچ ، آماده باش از گذشته خودشان را نشان داده اند و با بیعت با رهبر جدید به دنیا نشان دادند که هدفشان مال و دولت و شهرت نبوده ، بلکه برای راندن دشمنی از سرزمینشان قیام کرده اند که پدرانشان و برادرانشان را با بدترین جنایت و وحشیگری شهید کرده و به مقدس تان اسلام مبین ، اصحاب رسول ص توهین کرده اند.
در بین جوانان مبارز ، شعور ایمانی و جذبه جهاد و شهادت از دور نمایان است .
مبارزین فقط برای رضای خدا قیام کرده اند و از هیچ کس باکی ندارند ، رژیم برادرنشان و پدرانشان را تحت فشار قرار میدهد و آنها را به کوهستانهای بلوچستان میفرستد و تقاضای ممانعت فرزندانشان را از جهاد میکند و آنها را تهدید به مرگ میکند که بروید فرزندانتان را بیاورید و الا شما را هم محاکمه میکنیم .
آری ایمان در مبارزین مشاهده میشود و مبارزین با خدای بزرگ قسم یاد کرده اند که اگر تمامی اعضای خانواده محاکمه و یا زندان گرددند یک وجب از مبارزه و قیام علیه رژیم آخوندی عقب نشینی نخواهند کرد و ندای پیروزی یا شهادت سر میدهند.

No comments:

Post a Comment