Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

ایران 5 نفر از کارکنان شرکت لوازم آرایشی اوریفیلم را دستگیر کرده است



ملکه ارورا خان، هنرپیشه هندی در حال تبلیغ برای محصولات اوریفیلم

گفتگوی مقامات سوئد با سفیر ایران درباره اوریفیلم و سکینه محمدی

استکهلم – ا اف پ، العربیه

سخنگوی وزارت امور خارجه سوئد روز چهارشنبه 25-8-2010 اعلام کرد مقاماتی از وزارت امور خارجه این کشور با سفیر ایران در استکهلم دیدار و درباره بستن دفتر شرکت لوازم آرایشی اوریفلیم در تهران و نیز بازداشت پنج نفر از کارکنان آن که یکی از آنان دارای تابعیت مضاعف سوئدی ایرانی است گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از استکهلم سسیلیا جولین سخنگوی وزارت امور خارجه سوئد در به این خبرگزاری گفت ما دیروز با سفیر ایران در استکهلم دیدار داشتیم وبا وی درباره بسته شدن دفتر شرکت اوریفلیم در تهران و نیز مساله سکینه محمدی آشتیانی که به سنگسار محکوم شده است گفتگو کردیم.

مقامات ایران روز دوشنبه 5 نفر از کارکنان دفتر شرکت اوریفلیم را بازداشت کردند و دفتر این شرکت را در تهران بستند. این مقامات می گویند اوریفلیم یک شرکت هرمی گسترده را اداره می کرد.

جولین در ادامه افزود یکی از افراد بازداشت شده دارای تابعیت مضاعف سوئدی ایرانی است که در دیدار مقامات سوئدی با رسول اسلامی سفیر ایران در استکهلم درباره وی گفتگو شد.

وی تاکید کرد این مساله ازطریق سفیر سوئد در تهران که با مقامات وزارت امور خارجه ایران و دیگر مقامات این کشور در تماس است پیگیری می شود.

اوریفلیم روز دوشنبه اعلام کرد مقامات ایرانی درباره بستن دفتر این شرکت در تهران و بازداشت برخی از کارکنان آن هیچ توضیحی نداده اند اما به نظر می رسد علت تعطیل شدن این دفتر نوع فعالیت آن باشد.

گابریل بنت مدیر مالی شرکت اوریفلیم در مصاحبه با فرانس پرس گفت نوع تجارت ما فروش لوازم آرایشی و دادن فرصت کسب درآمد به چهل هزار نفر که اغلب آنها را زنان تشکیل می دهند ازطریق فروش مستقیم لوازم آرایشی است.

وی با بیان این مطلب افزود نسبت دادن فعالیت هرمی به ما مسخره است مقامات وزارت امور خارجه سوئد همچنین درباره سکینه محمدی آشتیانی مادر 43 ساله ای که به جرم زنای محصنه به سنگسار محکوم شده است گفتگو کردند.


No comments:

Post a Comment