Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

فرود اضطراری دوهواپیمای مسابری ایران در ترکیه --- ایران يكی از بالاترین میزان حوادث هوائی را دارد

استانبول – خبرگزاریها، العربیه.نت

محمود حیدری سرکنسول ایران در استانبول امروز پنج شنبه 26-8-2010 از فرود اضطراری دو فروند هواپیمای مسافر بری کشور متبوعش در فرودگاه آتاتورک ترکیه خبر داد.

حيدری با اعلام این خبر افزود : یکی از این دو هواپیما از نوع ایرباس آ-300 و حامل 209 مسافر و 18 خدمه از تهران عازم دوسلدورف بود که پس از ورود به حریم هوائی ترکیه با برج مراقبت فرودگاه استانبول ارتباط برقرار نمود و درخواست فرود اضطراری کرد.

بر اساس اين گزارش هواپیمای ایرباس ایران صبح امروز در حالیکه از موتور سمت چپ آن آتش و دود بر می خاست موفق به فرود اضطراری شد.

سر كنسول ايران در باره هواپیمای دوم ایران که بدلیل نقص فنی مجبور به فرود اضطراری شده است گفت : این هواپیما از تهران عازم استکهلم بود که بدلیل بروز نقص فنی ساعت یازده و سی دقیقه به وقت محلی ناچار به فرود اضطراری در فرودگاه استانبول شد.

حیدری حال همه مسافران دو هواپیما و خدمه آنها را خوب توصیف کرد و گفت: اين دو فروند هواپيما تا ساعاتی ديگر پس از کنترل های نهايی به مسير خود ادامه خواهند داد.

گفتنی است که امروزه ایران یکی از بالاترین میزان وقوع حوادث هوائی را در جهان داراست.

یکی از مهمترین دلایل افزایش تعداد سوانح هوایی در ایران را می‌توان تحریم‌های اقتصادی غرب علیه این کشور به دلیل برنامه هسته ای جنجال برانگیز آن بر شمرد.

No comments:

Post a Comment