Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

مصطفی تاج زاده برای اثبات " تقلب انتخاباتی " خواستار مناظره شد

مصطفی تاج زاده در دادگاه دسته جمعی معترضان
دبی – العربیه نت

مصطفی تاج زاده معاون سابق وزیر کشور در دولت خاتمی در واکنش به انتشار قسمتی از اظهارات او در زندان در رسانه های دولتی خواستار انتشار اظهارات کامل خود در مورد " تقلب انتخاباتی " و یا مناظره با نمایندگان دولت در صدا وسیما و یا زندان شد.

رسانه های هوادار دولت اخیرا گزارش های متعددی در مورد یک فایل تصویری منتشر کردند که در آن مصطفی تاج زاده خطاب به عبدالله رمضان زاده و محسن فراهانی تاکید می کند در انتخابات تقلبی صورت نگرفته است و اصلاح طلبان انتخابات را باختند.

فخرالسادات محتشمی پور که اخیرا موفق شد با همسر خود در زندان ملاقات کند امروز یکشنبه 29 – 8 – 2010 واکنش تاج زاده به این گزارش ها را منتشر کرد.

بر اساس نوشته خانم محتشمی پور این زندانی سیاسی خواستار آن شده است که متن 7 صفحه از پاسخ های او به بازجویان در مورد وقوع تقلب انتخاباتی منتشر شود.

مصطفی تاج زاده و شش نفر دیگر از اعضای شورای مرکزی جبهه مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی اخیرا شکایت نامه ای را خطاب به دستگاه قضایی در مورد دخالت برخی از فرماندهان سپاه در انتخابات و" سازماندهی برای تقلب " با استناد به اظهارات سردار مشفق منتشر کردند اما برخی از آنان پس از این اقدام به زندان احضار شدند.

منابع خبری اصلاح طلبان ماه گذشته فایل صوتی سردار مشفق که در مشهد سخنرانی می کرد بر روی سایت های خود منتشر کرده بودند.
وی در این سخنرانی موسوی و کروبی را به تلاش برای " به زیرکشیدن رهبری " متهم کرده و عملکرد همفکران خود برای جلوگیری از پیروزی این دو نامزد اصلاح طلب را شرح داده بود.

تاج زاده در دیدار با همسرش از این موضوع اظهار تعجب کرده بود که " چرا همه گفتار ها و نوشتارهای مربوط به انتخابات در زمان حضور من در زندان منتشر می شود و وقتی بیرون زندان بودم خبری از آن نبود."

او تاکید کرد " من حدود ۷ صفحه در مورد تقلب در انتخابات در بازجویی ها نوشته ام که خوب است برای روشنگری متن کامل و بدون تصرف آن را منتشر کنند."

وی رسیدگی به شکایت رهبران احزاب اصلاح طلب را " مایه حیات نظام " توصیف کرده و گفت :" اگر به شکایت من از جنتی در ده سال پیش رسیدگی می شد، کار به " کودتا " کشیده نمی شد و اگر به این شکایت هم رسیدگی نشود باید فاتحه " انتخابات آزاد " را خواند."


تاج زاده افزود: " همه این شلوغ کاری ها و تبلیغات رسانه های دولتی برای این است که کسی سؤال نکند که چرا به اعتراضات رسیدگی نشد بلکه با منتقدین سرکوبگرایانه برخورد شد."

وی با انتقاد از برخورد حاکمیت با معترضان گفت " چرا روز عاشورا با ماشین از روی پیکر عزاداران رد شدند و آنان را از روی پل به زمین پرتاب کردند و خواهرزاده کاندیدای اصلاح طلبان را به شهادت رساندند ؟ حوادثی که در هیچ کشور دموکراتیکی روی نمی دهد. اگر جناح پیروز خود را برحق می داند پس چرا با تشکیل هیأت بی طرف مورد قبول نامزدهای ریاست جمهوری ، نه آقای جنتی و مرتضوی، به همه شکایت ها رسیدگی نشد."

مناظره تحت الحفظ

تاج زاده همچنین در دیدار با همسرش خواستار مناظره با " نمایندگان اقتدارگراها و کودتاگران شده است.

معترضان به نتایج انتخابات ، برگزارکنندگان انتخابات گذشته را به انجام " کودتا " از طریق " تقلب سازمان یافته " به هدف پیروزی احمدی نژاد در انتخابات متهم می کنند.

تاج زاده گفته است " اگر راست می گویند و اعتماد به نفس دارند، همه شان جمع شوند و همه اسناد و مدارک یک ساله شان را بیاورند و مرا نیز از همین زندان بدون هیچ سندی تحت الحفظ به صدا و سیما ببرند تا با آنان مناظره کنم یا این که برای مناظره به اوین بیایند تا ثابت شود چه کسی در این انتخابات و در انتخابات پیشین (مجلس) کودتا کرده و برای انتخابات آتی هم برنامه دارد."

No comments:

Post a Comment