Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

دانشگاه یا کارگاهِ پاکسازیِ Ethnic Cleansing ِ بلوچستان از بلوچ و میراث و فرهنگ بلوچی؟؟؟ ملک طوقی

مثل اینکه هدفِ ایجاد مراکز تحصیلات عالی در بلوچستان غربی مسلط کردن زابلیها و جلب افراد غیر بلوچ از سایر استانها جهتِ تبدیلِ سریعِ قوم بلوچ به یک اقلیت ناچیز در سر زمین آبائی و اجدادی خود ... و مآلآ نابودی کامل تشخص و زبان و فرهنگ بلوچی این سر زمین ... میباشد.

وظیفه ء تک تک بلوچ در داخل کشور بخصوص دکتران و سایر فرهنگیان و دانشگاهیان و تحصیلکردگان و بزرگان بلوچ و نمایندگان منتخب شان است که از این پروسه یِ شومِ فاشیستی هر چه زود تر جلو گیری کنند:سرِ چشمه باید گرفتن بمیل
چو پر شد نه شاید گرفتن بفیل

جامعهء بلوچ داخل و خارج از کشور باید از جناب مولانا عبدالحمید و حضرات مولویها بخواهد که بجای واویلا کردن برای ایجاد مساجد سنی در تهران ... این موضوع یعنی موضوع تعداد بلوچ و غیر بلوچ در دبیرستانها و مراکز تحصیلات عالی در استان را بکرّات در خطبات و بیانیه های خود مطرح فرمایند.

ما بلوچهای خارج از کشور -- جهت مطرح کردن این مسئله در محافل ذیربط جهانی بطور مستند -- از نمایندگان منتخب مناطق بلوچی در ایران میخواهیم که با همکاری و کمک فرهنگیان صالح آمار مربوط به تعداد دانش آموز و دا نشجوی بلوچ و غیر بلوچ در مراکز تحصیلی در حوزه های انتحابی شان را در آغاز و پایان هر فصل آموزشی تهیه و به اطلاع همگان برسانند.

نمایندگان محترم ما و علمای عزیز ما و بزرگان ما -- و بخصوص دکترهای نازنینِ ما که به « گولاشِ دلخواه خود» یعنی به نان و نوایی رسیده اند -- باید بپرسند که:

*** آیا در استانها و مناطق فارس و ترک نشین ایران (از نظر تاریخی) دانشگاهی وجود دارد که درآن تعداد دانشجویان غیر فارس و غیر ترک بیشتر از دانشجویان فارسی زبان و ترک زبان باشد؟؟
*** آیا در منطقه ء خاصِّ تاریخی یِ زابلیها دراستان ... دانشکده و یا دانشگاهی و یا مرکزی دیگر برای تحصیلات فوق دپلم وجود دارد که دران ... تعداد دانشجویان بلوچ بیشتر از زابلیها و دیگران
باشد؟؟
**** چرا برای دانشجویان فارس و ترک که به بلوچستان هجوم آورده اند ( در واقع هجوم داده شده اند) امکانات تحصیلی در استانهای خودشان فراهم نمیشود؟
***** حتمآ میگو یید که جمعیت نسبی بلوچ ها کمتر است ! چرا با یک برنامه ریزی بزرگ و خیرخواهانه فکری برا ی برگرداندن ملیونها بلوچ ایرانی نمیکنید که در طول سالهای گذشته
در نتیجه ء ظلم و زور ماموران دولتهای مرکزی ایران و حاکمان محلی تحت حمایت مامورین مرکزی ... به خارج بخصوص به هند انگلیس / پاکستان و کشورهای عربی خلیج فارس و افریقای
شرقی فراری داده شده اند.

حقیقت این است که در مقابل هر نفر بلوچ ایرانی که در حال حاضر در بلوچستان ایران زندگی میکند حد اقل چهار تا پنج نفر بلوچ ایرانی و بلوچ ایرانی الاصل در پاکستان بخصوص کراچی و کشورهای
عربی و افریقای شرقی در به در هستند. یادتان باشد که من دراینجا فقط افراد و خانواده هایی از بلوچها را در نظر دارم که در زمان قاجار و پهلوی و ولایت فقیه از ایران در بدر شده اند.

**** چرا برای فرزندان این ملیونها بلوچ ایرانی در بدرشده سهمیه هایی در دبیرستانها و دانشکده ها و دانشگاه های واقع در کشور و بخصوص واقع در بلوچستان ایران تعیین نمیکنید؟؟؟

**** درمقابل هزاران نفر ایرانی که هرسال از کمکها و بورسهای
دولتی جهت تحصیل و حصول تخصص در خارج ... استفاده میکنند ... سهمیه یِ بلوچ ایرانی چیست؟؟

توَجُّه ... توجه --- اخطار .. اخطار
==================>>

ما بلوچهای خارج از کشور نمیخواهیم ... نمیخواهیم ... نمیخواهیم ... که دانشآموزان و دانشجویان بلوچ در داخل کشور در این نوع فعالیتهای حق طلبانه و اعتراضات و در هیچ نوع فعالیت سیاسی شرکت کنند. ما نمیخواهیم که زابلیها و سایر بدخواهان بهانه اِی ... جهت محروم ساختن آنها از تکمیل تحصیل و ایجاد مشکلات بیشتر ... داشته باشند. ما از آنها خواهش میکنیم هر نوع محرومیت و توهین ... و درد ملت خود را که لا رَیب در دل تک تک آنها وجود دارد ... تحمل کنند ، سرشان را پایین بگذارند و مشغول مطالعه و تحقیق برای درسها و رشته های تخصصی خود باشند.
مقصود هر دانش آموز و دانشجوی بلوچ باید بدست آوردن بالا ترین نمره در کلاس و درس باشد >>> البته بدون تقلب !!! و صد البتّه ... این همه برای فردای روشن تر ملت بلوچ خود و وطن عزیز خود.هر شخصیت و یا گروهی سیاسی که طلبه و دانش آموزان و دانشجویان را به شعاربازی و فعالیتهای سیاسی بکشاند بد ترین دشمن ملت بلوچ و بدترین دشمن بلوچستان عزیز است.


http://pahra.blogsky.com/1389/07/06/post-19622

No comments:

Post a Comment