Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

تئوریسین پاسداران: علوم انسانی، علوم حیوانی است

حسن عباسی از تئوریسین های سپاه پاسداران در سخنانی گفته است: " آن‌چه در گزاره‌های غربیون است انسان حیوانی است. انسان، حیوان ناطق است، حیوانی که وجه متمایزی دارد، ‌لذا آن‌چه به عنوان علوم انسانی نامیده می‌شود علوم حیوانی است."

به گزارش دانشجونیوز، وی با بیان اینکه "در دین ایمان مطرح است نه علم" گفت: "ایمان داشته باشید و عمل کنید در حالی که در سایر روش‌ها به علم عمل می‌شود و ممكن است این علم مخدوش شود."

عباسی که چندی پیش در سخنانی خود را متخصص "آینده شناسی" معرفی کرده بود، پیشبینی کرده است که "تمدن آنگلوساکسون (انگلستان) در آینده به دست خود نابود می شود."

حسن عباسی در زمینه سینما هم نظریاتی دارد وی تاکنون به نقد سریال‎هایی همچون فرار از زندان، لاست، فرینج، ۲۴ و ... پرداخته‌است. نقدهایی بر سریال‎های فارسی۱ نیز از وی منتشر شده است.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال، درباره فیلم های هالیوودی گفته بود: "هاليوود با ساخت فيلم‌‌هاي ضد اسلامي، آيات تأثيرگذار قرآن را هدف قرار داده است."

حسن عباسی همچنین ادعا کرده‌است "نیویورک تایمز" هر هفته راجع به او مطلب می‏زند و همیشه جلوی اسم او داخل پرانتز می‎‏‏نویسد: "The Kissinger of Islam" (کیسینجر اسلام) و از او با عنوان "The Big Brain Strategic" (ارشدترین مغز استراتژیک جمهوری اسلامی) یاد می‎کند.

No comments:

Post a Comment