Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

براى شيعہ کردن مردم بلوچ 650 آخوند بہ بلوچستان فرستادہ شد

خبرگزاری فارس: 420 روحانی غیر بومی و 230 روحانی بومی ویژه محرم به مناطق فاقد روحانی اعزام شدند. حجت‌الاسلام محسن محمدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: امسال بیش از 420 مبلغ از شهرهای مقدس قم، مشهد و اصفهان از ابتدا تا 12 محرم‌الحرام با هدف احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و برگزاری مراسم فرهنگی و مذهبی ایام سوگواری شهادت ابا‌عبدالله الحسین (ع) به مدت 12 روز، به مساجد مناطق محروم سیستان و بلوچستان اعزام شدند

براى شيعہ کردن مردم بلوچ 650 آخوند بہ بلوچستان فرستادہ شد

650 مبلغ به نقاط مختلف سیستان و بلوچستان اعزام شدند
خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: 420 روحانی غیر بومی و 230 روحانی بومی ویژه محرم به مناطق فاقد روحانی اعزام شدند.
حجت‌الاسلام محسن محمدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: امسال بیش از 420 مبلغ از شهرهای مقدس قم، مشهد و اصفهان از ابتدا تا 12 محرم‌الحرام با هدف احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و برگزاری مراسم فرهنگی و مذهبی ایام سوگواری شهادت ابا‌عبدالله الحسین (ع) به مدت 12 روز، به مساجد مناطق محروم سیستان و بلوچستان اعزام شدند.
مسئول اعزام مبلغ اداره‌کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان ضمن بیان وضعیت فرهنگی و اجتماعی منطقه گفت: از بدو تاسیس نهاد مقدس سازمان تبلیغات اسلامی در راستای اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران با هدف تبلیغ معارف دینی در بین مردم واحد اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان به دو شکل اعزام مبلغ کوتاه مدت و بلند مدت ایفای نقش می‌کند.
محمد زاده ادامه داد: برگزاری جلسات متعدد با موضوعات سخنرانی، کلاس‌های قرآنی، احکام و برگزاری نماز جماعت از جمله فعالیت‌های مبلغان در مناطق اعزامی است.


No comments:

Post a Comment