Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

قطعنامه نشست میان دوره ای سران جبهه ملل برای حق تعین سرنوشت

جبهه ملل برای حق تعیین سرنوشت ( ایران):رشد جنبش استقلال طلبانه ملل تحت ستم در راستای رهایی از اشغال راسیزم فارس به مرحله حساسی رسیده است.بطوری که تمامیت طلبان ایران چه از نوع حاکمیت و یا اوپوزیسیون را مجبور به اعتراف این حقیقت کرده وماهیت واقعی آنهارا بار دیگر برملا می نماید.

هر کدام تلاش دارند تا به نوعی از ان جلوگیری نمایند و یا آنرا به انحراف بکشانند.اوپوزیسیون ورشگسته به اصطلاح سراسری به همان میزان از جنبش ملل در وحشت است که رژیم اشغالگر، هردو در مقابله با این جنبش همسویی و همکاری کرده و حتی در مواردی صراحتا اعلام کرده اند که برای مقابله با حرکت استقلال طلبانه ملل حاضرند با رژیم همکاری کنند.

نئوشوونیستهای فارس (جنبش سبز) که بدوا برای جلوگیری از رشد مبارزات ملی و سوق ان به حرکت ایران محور از طرف رژیم طراحی شده بود، نتوانست ملل را از مبارزه اصولی منحرف کند و شاهد بودیم که هیچ یک از ملل در آن شرکت نکردند. این از یک طرف بیانگر رشد شعور ملی و سیاسی در بین ملل واز طرف دیگردلیل عدم اعتماد ملل به هر نوع حرکت مرکز گرا با محوریت ایران میباشد. هر چند جنبش سبز در طی پروسه سیاسی از کنترل رژیم خارج وبه حرکت مخالفین رژیم تبدیل وچند صباحی شعارهای سرنگونی داد باز نتوانست اعتماد ملل را جلب نماید.

تجارب مبارزاتی ملل تحت ستم و رشد جنبش استقلال طلبانه آن ، شکستهای تاریخی و اخیر اوپوزیسیون حتی برای آنان این حقیقت را برجسته نموده است که تا حمایت ملل را بدست نیاورند، همچنان محکوم به شکستهای پی درپی خواهند بود. به همین دلیل نئو شونیستهای فارس با ترفندهای جدید سعی در جلب حمایت تشکلهای ملل غیر فارس نموده تا شاید مبارزه ملل را به حرکت ایران محور سوق دهند. نشست اخیرپاریس و لندن نمونه بارز آن است که حتی در همان آغاز با شکست مواجه شدند. بدیهی است که اتحاد و همسویی عناصر فاشیستی چون گنجی،نوریزراده ، سازگارا،پهلوی و دیگر پان ایرانیست و نئوپان ایرانیستها قطعا محکوم به شکست است.

جبهه ملل برای حق تعین سرنوشت، دسیسه پان ایرانیستها در لندن و پاریس ودیگر جاها در روند منحرف ساختن حرکت استقلال طلبانه ملتهای تحت ستم را بشدت محکوم کرده ومواضع خودرا به شرح زیر اعلام می دارد.

جبهه ملل برای حق تعین سرنوشت، حق استقلال ملل را حق طبیعی و مسلم تمامی ملل تحت اشغال در ایران می داند و در این راستا از تمامی مبارزین برای رهایی ملی از اشغال حکام فارس حمایت میکند.

جبهه ملل برای حق تعین سرنوشت ، هر حرکت و یا جریان فکری که مدافع تمامیت ارضی ایران اشغالگر باشدرا شریک اشغالگر و دشمن ملل میداند.

جبهه ملل برای حق تعین سرنوشت، مجدادا و موکدا اعلام می کند که هیج آلتر ناتیوی به غیر از حاکمیت ملل تحت ستم بر سرنوشت خودرا در زیر هر نامی که باشد نمی پذیرد و به همین دلیل نیز هیچ اوپوزیسیون و تشکل سرتاسری را برسمیت نمی شناسدوبا آن همکاری نمی کند.

جبهه ملل برای حق تعین سرنوشت ، اشغالگران ایران را که برای ادامه اشغال و توسعه قدرت خود سعی در تولید سلاحهای کشتار جمعی دارند را شدیدا محکوم کرده واز مجامع بین الملی میخواهد که برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح اتمی اقدامات قطعی وجدی به عمل آورند.

جبهه ملل برای حق تعین سرنوشت ، صدور و حمایت از تروریسم توسط رژیم فارس را بشدت محکوم کرده و خواهان مبارزه شدید وکامل با تروریسم ایرانی میباشد.

جبهه ملل برای حق تعین سرنوشت، از مبارزات تمامی ملتهای تحت ستم حمایت کرده، جنایات متمادی و غیر انسانی رژیم در مورد مردم قهرمان بلوچستان و همچنان ترور رهبران آنرا شدیدا محکوم مینماید.

جبهه ملل برای حق تعین سرنوشت، از مبارزات دمکراتیک ملل در کشورهای خاورمیانه حمایت می نماید.
جبهه ملل برای حق تعین سرنوشت، اعزام نیروهای سرکوب از طرف رژیم فارس حاکم برایران به سوریه جهت سرکوب مبارزین سوریه را بشدت محکوم میکند.

جبهه ملل برای حق تعین سرنوشت ، دخالت ایران در خلیج عربی و کشورهای خلیج عرب ، سیاستهای توسعه طلبانه خصوصا ادعاهای ارضی آن و دخالت در امور داخلی بحرین را شدیدا محکوم میکند.

جبهه ملل برای حق تعین سرنوشت، دخالت ایران درامور داخلی جمهوری آذربایجان شمالی را شدیدا محکوم میکند.
جبهه ملل برای حق تعین سرنوشت، بعنوان تنها آلترناتیو مطرح در ایران ، خواهان توسعه روابط خویش با کشورهای همسایه ،کشورهای خلیج عرب و کل مجامع بین الملی بوده و در این راستا فعالیت خود را اقزایش خواهد داد.

جبهه ملل برای حق تعین سرنوشت، از انتخاب و اعزام نماینده سازمان ملل برای پیگیری نقض حقوق بشر در ایران حمایت کرده و آمادگی خود را برای همکاری را اعلام میدارد.

جبهه ملل برای حق تعین سرنوشت ، از تاسیس "اعتلاف بین المللی علیه گریز ایران از مجازات" که از سازمانهای حقوق بشری بین المللی تشکیل شده حمایت کرده ،آماده هر گونه همکاری با آنان میباشد.

جبهه ملل برای حق تعین سرنوشت، تمامی نیروهای مبارز مللی را به وحدت مبارزاتی بر علیه شوونیزم فارس دعوت میکند.

جبهه ملل برای حق تعین سرنوشت 21 جولای 2011

www.fnfsd.com
tel: 416 9108049

No comments:

Post a Comment