Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

کودتا ی ناکام علیه دولت احمدی نژاد

قرار بود بازداشت علی‌اکبر جوانفکر٬ آغاز «کودتایی» علیه دولت و دستگیری نزدیکان رئیس دولت دهم باشد که ناکام ماند. «حوادث رخداده در روزنامه ایران شروع یک سلسله دستگیری‌های غیرقانونی حامیان و نزدیکان احمدی‌نژاد بود که جوانفکر اولین نفر آن به حساب می‌آمد...... تمامی تلاش اقتدارگرایان این بود که تصویری از مشاور احمدی‌نژاد با دستانی بسته به جهان مخابره کنند.»

بنابر گزارش وبلاگ «مکتب ایران» وابسته به تیم احمدی‌نژاد نوشته که قرار بود بازداشت علی‌اکبر جوانفکر٬ آغاز «کودتایی» علیه دولت و دستگیری نزدیکان رئیس دولت دهم باشد که ناکام ماند.
این وبلاگ محافظه‌کار افزوده است: «حوادث رخداده در روزنامه ایران شروع یک سلسله دستگیری‌های غیرقانونی حامیان و نزدیکان احمدی‌نژاد بود که جوانفکر اولین نفر آن به حساب می‌آمد.»
وبلاگ «مکتب ایران» با تشریح حوادث هفته گذشته موسسه ایران آورده است: «تمامی تلاش اقتدارگرایان این بود که تصویری از مشاور احمدی‌نژاد با دستانی بسته به جهان مخابره کنند.»
آن‌طور که این وبلاگ نوشته ماموران پایگاه سوم پلیس امنیت٬ کارکنان بازداشت شده موسسه ایران را با عناوینی همچون «حروم زاده‌ها» و «مواجب بگیرهای مشایی» خطاب قرار داد‌ه‌اند.
روز دوشنبه (۳۰ آبان) ماموران دادستانی با مراجعه به موسسه ایران قصد بازداشت علی‌اکبر جوانفکر٬ مشاور محمود احمدی‌نژاد را داشتند که این مسئله منجر به بروز درگیری‌ و شلیک گاز اشک‌آور شد.
خشونت نیرو‌های قضائی و انتظامی در موسسه ایران با انتقاد‌های گسترده‌ای مواجه شده است.
در روز‌های اخیر برخی از کارکنان این موسسه در وبلاگ‌های خود به تشریح حوادث رخ داده در روزنامه ایران پرداخته و از خشونت ماموران دولتی به شدت انتقاد کرده‌اند.

No comments:

Post a Comment