Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

یک روستایی: نمی توانم در زمین اجدادی و پدریم کشاورزی کنم



با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیران لایق یساری رای مکران  
من عبدالرحمن تردیده ساکن روستای شهبیکزهی دهستان باهوکلات هستم که چندی پیش دولت زمین کشاورزی ام را ملی اعلام کرد و ان زمین اجدادی ام را مصادره کرد و من حتی به زاهدان مرکز استان هم مراجعه کرده ام نتیجه ای نداشته است من حالا نمی توانم در زمین اجدادی و پدریم کشاورزی کنم در حالی که همه ما روستا نشینان کشاورز هستیم و مجبوریم به مرکز شهرستان مهاجرت کنیم یا در مقابل زمینم ارزش آن را بدهند یا یک جای دیگه قطعه ی زمین در اختیارم بگذارندتا به معیشتم بپردازم من از نماینده محترم می خواهم به دادم برسد و کمک کند تا زمینم را پس بگیرم در ضمن مسئولین املاک تهدید کرده اند که اگه به کشاورزی در این ملکم بپردازم من را زندانی خواهند کرد.لطفا مشکل من را به گوش مسئولین برسانید.

عبدالرحمن تردیده از باهو 

کلات

No comments:

Post a Comment