Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

خبری از ماه های گذشته دهیار روستای نظرآباد حیط بطور تصادفی هدف گلوله قرار گرفت

مردم جاده چابهار-سرباز را تا نیمه های شب مسدود کردند

خبرهای رسیده حکایت از آن دارد تعدادی از مردم منطقه سرباز در اعتراض به اقدام یک عضو ناجا، جاده چابهار-سرباز محل حادثه دهستان حیط روستای نظرآباد را تا نیمه های شب مسدود کردند و تنها بعد از وعده مسوولان محلی مبنی بر مجازات فرد خطاکار ، به خانه های خود برگشته اند.

چند منبع آگاه محلی به خبرنگار عصرایران گفتند که ماجرا از تعقیب چند خودرو شروع شد که گویا حامل مواد سوختی قاچاق بوده اند و در این میان، یکی از پرسنل اقدام به شلیک به سمت راننده یک پژو می کند که فرد مزبور(حامد دهانی جلب دهیار روستای نظرآباد) در دم جان می سپارد.

عکسی که مشاهده می کنید دهیار نظرآباد حیط



هر چند روایت های مردم با آنچه مسوولان می گویند متفاوت است، اما فرماندار سرباز در گفت و گو با خبرنگار عصرایران بروز ناآرامی و انسداد جاده را تکذیب می کند و می گوید: در پی قتل این فرد ، اولیای دم برای گفت و گو و پاسخ خواهی از مسوولان در محل حادثه گرد آمده بودند که با حضور مقامات محلی و متقاعد کردن آنها به پیگیری پرونده متفرق شدند و هیچ مشکلی پیش نیامد.

محمد میهنی همچنین می گوید: ناجا در تعقیب خودروی حامل مواد قاچاق، تیری را شلیک کرده و این تیر، به طور تصادفی به راننده ای که از آنجا رد می شده خورده است.

فرماندار سرباز همچنین تاکید می کند که مردم اطمینان داشته باشند با مأمور خاطی برخورد می شود و خبر می دهد که وی هم اکنون تحت بازداشت است و به زودی محاکمه می شود.

پنجشنبه ۱۶ تیرماه ۱۳۹۰

http://farhan2010.blogfa.com/post-487.aspx

No comments:

Post a Comment