Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

دختر 19 ساله‌اي كه جلاد قذافي بود

نسرين منصور الفرقاني"، دختر 19 ساله‌اي است كه براي قذافي آدم‌كشي مي‌كرده است.

به گزارش ايسنا، نسرين، 19 ساله كه اسير انقلابيون شده و درحال حاضر در بيمارستان است، مي‌گويد 11 نفر از انقلابيون ليبي را كشته است.

اين دختر 19 ساله كه يكي از هزاران دختر و زن جوان تحت اختيار و رهبري معمر قذافي، رهبر فراري ليبي بوده است، مي‌گويد: خانواده‌ام از رژيم قذافي حمايت نمي‌كردند. من مجبور بودم انقلابيوني را كه زنداني بودند، با شليك تير از پا درآوردم؛ چراكه اگر اين كار را نمي‌كردم آنها مرا مي‌كشتند. من 11 نفر را طي سه روز كشتم و اصلا نمي‌دانستم آنها چه‌كار كرده بودند.

وي گفت: اولين نفر را كه كشتم، يكي ديگر را وارد اتاق كردند. مردي كه وارد شده بود از جسد خونين افتاده بر روي زمين شوكه شد. با اين حال به سمت او شليك كردم و او را نيز كشتم. من 11 انقلابي را با خونسردي كامل از پاي درآوردم.

براساس گزارش روزنامه ديلي ميل، نسرين 19 ساله هم‌اكنون زنداني انقلابيون ليبي است و به شدت نگران زندگي خود است. وي تعدادي از انقلابيون را كشته و امكان بخشش و عفو برايش وجود ندارد.

وي همچنين گفته كه مورد سوء‌استفاده جنسي اعضاي ارشد ارتش قذافي قرار گرفته است.

اين دختر جوان افزود: من تا پيش از شروع فعاليت‌هاي انقلابي آزارم به هيچ‌كس نرسيده بود، عادت كرده بودم كه زندگي عادي و نرمالي داشته باشم.

در همين حال روانشناس بيمارستاني كه نسرين در آن بستري است، گفت: نسرين هم‌ يك قرباني است. برادر اين دختر جوان به ما گفت كه خانواده‌اش تلاش كردند تا اين دختر را از گارد ويژه حفاظت بيرون بياورند، اما از جانب سربازان تهديد شدند. تمامي دختران در گارد حفاظت قذافي مورد تجاوز قرار گرفته و سپس آموزش مي‌ديدند.

نسرين منصور الفرقاني با سقوط طرابلس به دست انقلابيون زماني كه مي‌خواست فرار كند از طبقه دوم ساختماني كه در آن انقلابيون را به قتل مي‌رساندند، به پايين پريد و دست و پايش شكست.



No comments:

Post a Comment