Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

گفتگوي اختصاصي رهسا نيوز با رضا پهلوي

گفتگوي اختصاصي رهسا نيوز با رضا پهلوي و اعلام حمايت وي ازرهبران جنبش سبز
من در اين برهه زماني كه بارها گفتم و باز دوباره تاكيد ميكنم كه من يك هدف ويك وظيفه و يك رسالت براي خود مدعي نيستم و انهم كمك كردن به نجات كشورم از اين وضعيت وخيمي كه در ان بسر ميبريم ، براي رسيدن به يك دموكراسي و اصل آزادي و حاكميت مردم،در اصل در آينده ايران چه كساني من الجمله خود من نقشي داشته باشم يا نداشته باشم بايد واگذار بشود به انتخاب و خواسته مردم ايران كه بشود به شكل آزادانه بتوان بيان كرد و آن هم در قالب يك انتخابات آزادي هست كه به نظر من تعيين كننده آينده كشور ميتواند باشد كه به مفهوم تشكيل يك مجلس موسساني كه قانون اساسي آينده كشور،محتواي ان نظام و حتي شكل نظام را بررسي خواهد كرد...



No comments:

Post a Comment