Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

باران جنوب بلوچستان را معطر کرد


کارشناس پیش‌بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان:
باران جنوب سیستان و بلوچستان را معطر کرد

خبرگزاری فارس: کارشناس پیش‌بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: بارش باران از روز گذشته در جنوب سیستان و بلوچستان آغاز شده و هوای استان را معطر کرده است.

حسین‌علی حسین آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان گفت: روز گذشته در شهرستان ایرانشهر 2.2 میلی‌متر، نیکشهر یک میلی‌متر، توابع سرباز 5.5 و توابع ایرانشهر هشت میلی‌متر بارش باران گزارش شده است.
وی افزود: در حال حاضر نیز در سواحل استان افزایش ابر همراه با مه رقیق و غبار آلود و در پاره‌ای نقاط رگبار و رعد برق همراه با تند باد موقتی پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: شرایط برای بارندگی در جنوب استان همچنان فراهم است.
حسین آبادی بیان کرد: در نواحی شمالی استان نیز سرعت باد روز گذشته به 90 کیلومتر در ساعت رسید و دید افقی را به دو کیلومتر کاهش داده است.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر نیز سرعت باد در منطقه به 52 کیلومتر در ساعت رسیده و دید افقی را به چهار کیلومتر کاهش داده است.

وی دریای عمان را مواج عنوان کرد و گفت: حداکثر ارتفاع موج در دریای عمان به 160 سانتی‌متر می‌رسد.
حسین آبادی افزود: در 24 ساعت گذشته زاهدان با 20 درجه خنک‌ترین و ایرانشهر با 42 درجه گرم‌ترین شهرهای سیستان و بلوچستان بوده‌اند.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان بیشینه دمای امرو زاهدان به 32 تا 34 و کمینه دمای دمای امشب به 17 تا 19 درجه خواهد رسید.

انتهای پیام/م20

No comments:

Post a Comment