Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

خامنه ای:اگر این مسائل ادامه پیدا کند، من برخورد می‏کنم.مافیاهای حکومتی:هیچ غلطی نمی کنی

محسن رضائی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام فاسد اسلامی در همایش اقتصاد مقاومتی سخنانی گفت که عمق فساد در نظام و نیز خشم دیکتاتور از سرپیچی مافیاهای حکومتی از نعلین لیسی را بنمایش نهاد. رضائی از قول خامنه ای گفت:اگر این مسائل ادامه پیدا کند، من برخورد می‏کنم و مافیاهای حکومتی در عمل پاسخ رهبر را دادند که:هیچ غلطی نمی توانی بکنی.
محس رضائی در سخنان خود فساد حکومتی را به سوء مدیریت تقلیل داده و اظهار داشت که: «در بیانی ساده، اگر در زمان مشابه سال گذشته شما یک‌هزار تومان پول داشتید، حال قدرت خرید آن یک‌هزار تومان در ماه مشابه سال‏جاری به 300 تومان رسیده، پس بحث بسیار جدی است.وی اضافه کرد: اما حال پرسش این‏جاست که آیا همه این مسائل زیر سر تحریم‏ها است؟ آیا تحریم‏ها توانسته ‏اند به این صورت اقتصاد ما را از پای دربیاورند؟ او افزود: پاسخ این است که خیر؛ ما این را قبول نداریم، البته اینکه ریشه از تحریم‏ها بوده قبول است، اما سوء ‏مدیریت نیز بسیار مؤثر است.» درآمد نفتی ما نیز نصف شده است. بسیاری از کشتی‏ها با وجود مشتری بودن برای نفت ایران، نمی‏آیند و این محصول در چاه‏ها باقی می‏ماند. کاری کردند که مقام معظم رهبری فرمود اگر این مسائل ادامه پیدا کند، من برخورد می‏کنم. رضائی برای رهبر خوشرقصی کرده و ادامه داد: این منازعات خیانت است؛ حال چرا باید در شرایط تحریم، کارهایی صورت گیرد که بالاترین مقام کشور به مسئولان چنین سخنی بگوید.
*******


Donbale --->

http://www.iranglobal.info/node/14936

No comments:

Post a Comment