Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

یک ترور دیگر در منطقه سرباز / شهادت جانشین پایگاه مقاومت بسیج روستای رئیس آباد سرباز

به گزارش ندای زاهدان لقمان اریش جانشین پایگاه بسیج روستای رییس آباد سرباز هنگام رانندگی با خودروی شخصی خود در شهرستان سرباز و در مسیر دهستان کیشکور توسط افراد ناشناس به ضرب گلوله به شهادت رسید. بعضی گروههای تروریستی در سایتهای اینترنتی وابسته به خود مسوولیت این ترور را به عهده گرفته اند اما مقامات امنیتی هنوز این ادعاها را تایید نکرده اند.
همچنین مراسم تشییع جنازه شهید لقمان اریش در دهستان کیشکور،شهرستان سرباز و با حضور مسئولین سیاسی و امنیتی شهرستان های جنوب استان و چند تن از مدیران کل استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.
امام جمعه شهرستان سرباز در این مراسم طی سخنانی این جنایت وحشیانه را به شدت محکوم کرد و عاملان این جنایت هولناک را کسانی دانست که به دنبال ایجاد ناامنی و هرج و مرج در منطقه می باشند.
حجت الاسلام و المسلمین کمالی پور گفت:از مسئولین شورای تأمین شهرستان سرباز درخواست دارم تا هر چه سریع تر نسبت به شناسایی و دستگیری عاملین این جنایت اقدامات لازم را انجام دهند.
وی خاطر نشان کرد:تشدید ناامنی ها در شهرستان سرباز موجب نگرانی مردم شده است و انتظار می رود تا مسئولین مربوطه نسبت به ایجاد امنیت تلاش کنند.
نماینده مردم شهرستان های ایرانشهر،سرباز و دلگان و بخش های آشار،بنت،فنوج و لاشار شهرستان نیکشهر هم در سخنانی گفت:اتفاق بسیار ناگوار و دردناکی رخ داد،از خداوند متعال در خواست داریم تا ان شاءالله این شهید را مورد مغفرت و آمرزش خویش قرار دهد.
محمد سعید اربابی افزود :با اقدامات تروریستی و ایجاد ناامنی جایگاه واقعی شهرستان سرباز زیر سؤال رفته و متأسفانه اتفاقات ناگوار زیادی در طی این مدت به وقوع پیوسته و باعث بدنام شدن شهرستان سرباز گردیده است.
وی ادامه داد:وظیفه شرعی،اخلاقی،انسانی و اسلامی همگی ماست تا مجدانه تلاش کنیم بار دیگر اتفاقات مشابه دیگری رخ ندهد.
اربابی افزود:امنیت نعمتی است که برای تمامی مردم از هر موردی بالاتر و مهمتر است و باید تلاش کنیم با وحدت و همدلی یکدیگر این مهم را محقق سازیم.
وی خاطر نشان کرد:اگر از نعمت امنیت برخوردار نباشیم سلامتی نیز از بین رفته و به دنبال آن رفاه و آسایش نیز از بین خواهد رفت.
محمد سعید اربابی در پایان از تمامی کسانی که از نقاط مختلف استان سیستان و بلوچستان در این مراسم حضور داشتند تقدیر و تشکر نمود.
شهید لقمان اریش، برادر رئیس شورای اسلامی بخش سرباز(دادکریم عطایی) و پسر خاله نماینده مردم ایرانشهردر مجلس شورای اسلامی بود.

No comments:

Post a Comment