Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

5 کشته و زخمی در درگیری مسلحانه دلگان

فرمانده انتظامی دلگان خبر داد
5 کشته و زخمی در درگیری مسلحانه دلگان
خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان دلگان از درگیری مسلحانه که منجر به کشته و زخمی شدن پنج نفر شده بود خبر داد
 
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، عباس اشتیاق در تشریح این خبر اظهار داشت: عصر روز چهارشنبه چهارم بهمن‌ماه سا‌ل‌جاری در پی اعلام خبر به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره درگیری مسلحانه بین سرنشینان دو دستگاه خودروی سواری زانتیا و پژو 405 در بخش مرکزی جلگه چاه هاشم شهرستان دلگان بلافاصله مأموران به محل اعزام شدند.
وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده و کسب اخبار اولیه از مطالعان مشخص شد، سرنشینان خودروی زانتیا به محض مشاهده خودروی پژو که قبلا به سرقت رفته بود بلافاصله با سرنشینان خودروی سرقتی پژو به صورت مسلحانه درگیر شدند.
این مقام انتظامی گفت: در اثر این درگیری مسلحانه، دو نفر از سرنشینان خودروی زانتیا به نام‌های «موسی و شهدوست.ب» به همراه دو نفر دیگر از سرنشینان خودروی پژو با هویت نامعلوم بر اثر اصابت گلوله در دم فوت کرده و یک نفر دیگر از منازعان نیز مجروح که بلافاصله به بیمارستان منتقل شد.
اشتیاق در ادامه خاطرنشان کرد: درگیری مسلحانه با حضور قاطعانه پلیس و با همکاری ناحیه مقاومت بسیج منطقه از ادامه روند درگیری در محل جلوگیری شد.
وی گفت: مأموران از محل درگیری تعداد یک قبضه سلاح جنگی کلاش کشف و دو دستگاه خودرو طرفین درگیر توقیف شد و تحقیقات پلیس در این ارتباط ادامه دارد.

No comments:

Post a Comment