Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

مستندی برای دفاع از ظلم و جنایت و دامن زدن به ناامنی های بیشتردر سیستان و بلوچستان

پس از پخش مستند نیرنگ که توسط وزارت اطلاعات که به طرز ابلهانه و احمقانه ای ساخته شده بود موجی از خوشحالی در سایت زاهدان پرس به راه افتاده و سعی در بزرگنمایی این مستند دارد .این سایت معاند وابسته به سپاه با نشر اراجیفی سعی بر آن دارد که به نوعی افکار عمومی را به سویی دیگری متوجه سازد و با جعل و دقل بازی بدنبال بزرگ نمایی این مستند است.این سایت معاند با نشر مطالبی به عنوان :
افزایش درخواست های مردمی برای مجازات عوامل ترورجنگی زهی/ بیانیه مهم خانواده های شهدای تروریستی استان
 و
رایزنی نزدیکان مولوی نقشبندی با مولوی عبدالحمید/ تحرک وهابیت برای ایجاد بی نظمی:
این سایت سعی دارد با تشویق به اعدام و ترور به استقبال وهم آغوشی وحدت بین شیعه و سنی که سالهاست در حد شعار بوده برود و بر دامن زدن به نا امنی بیشتر شعارهای واقعی آن را خصوصا در ایام و هفته های وحدت عملی گرداند.این سایت معاند با بی شرمی کامل از طرفی سالهاست که حقد و کینه خود را نسبت به اهل سنت و ملت بلوچ در این سایت تزریق می کند و از طرفی سعی دارد با توهین و تحقیر کسانی که اساس و پایه ایجاد وحدت هستند سعی در محقق شدن این شعاررا دارد که در راس آنها مولانا عبدالحمید رهبر اهل سنت ایران می باشد . 
زاهدان پرس و سایر عوامل ترور و ناامنی دراستان باید بدانند که کینه توزی واهمال فشار واستفاده از زور بر علیه ملت بلوچ به آخر رسیده و باید بپذیرید که سیستان و بلوچستان با یک بحران و انقلاب روبرو است و سالهاست که این انقلاب در قلب مردم ریشه دوانیده و فقط این مصلحت است که تاکنون مانع از خروش این انقلاب شده و دیر یا زود موجبات و بهانه های این انقلاب فراهم خواهد شد .هیچ حنایی دیگر نمی تواند پینه دستان رنجور این ملت را شفا بخشد جزءسلاح آزادی... 
ودیگر اتحاد و وحدت کلمه ای بین ما و شما نخواهد بود زیرا سالهاست که این وحدت سیاسی در پشت پرده با جنایت و خیانت رنگ خویش را بسته و تقیه شاه کلید این وحدت از دست وزارت اطلاعات در رفته و دیگر این من بیمیرم از اون تو بمیرم ها نیست.
روسیاهان را هم حیایی است ،این همه از وحدت نگویید ،وحدتی که ما تابع آن باشیم و شما خالق آن وضعیت و جو امروز را به وجود آورد. وحدت با عمل همراه است نه با شعارو ترور و بازداشت افراد بیگناه، در طی سی و چهار سال به چه تعداد از علمای سرشناس و فعال اهل سنت به طرز فجیع تری شهید شدند و بعضا افرادی مثله شدند و بر روی اجساد آنان اسید پاشیده شد و در میان زباله ها انداخته شدند تا شناسایی نشوند.
چرا وزارت اطلاعات دل به حال انها نسوزاند و پی گیر عاملین آن ترورها نشد.آیا ترور آن علما لطمه ای به شعار وحدت وارد نکرد.آیا ترور جوانان و اعدام فعالین فرهنگی و سیاسی بلوچ به شعار وحدت لطمه ای وارد نکردو باعث ایجاد تفرقه بین صفوف شیعه و سنی نشد.
آیا در عمد نگه داشتن این مردم در فقر و بی عدالتی کمتر از یک ترورسیاسی است.آیا تخریب و به شهادت رساندن مدارس و مساجد اهل سنت به شعار توخالی وحدت آسیب و لطمه ای نزد.آیا توهین و توقیف گذرنامه علمای این ملت و بازداشت علمای سرشناس اهل سنت و توهین به مقدسات و فرهنگ اهل سنت از طریق رسانه های جمعی و منابر آسیبی به شعار وحدت وارد نکرد.آیا فقط جنگی زهی مانع اصلی تفرقه و وحدت بود و ترور وی باعث شکاف و تفرقه بین شیعه و سنی شد. وآیا این وحدت با بازداشت بهترین علما و جوانان این ملت و یا اعدام آنها به حالتی که شما می خواهید برخواهد گشت.
 الحمدالله مردم منطقه سیستان وبلوچستان و ملت ایران با چهره مخوف و وحشتناک ولایت قبیح آشنا هستند و این گونه اعترافات تحت شکنجه در نزد افکار عمومی جایگاهی ندارد.اینکه جنگی زهی کی بود وبرای وزارت چقدرمهم بود تا برای انتقام ترور وی این همه تلاش نماید را مردم منطقه خوب میدانند ونیازی به این اعترافات نبود .
 به زودی مستند اعتراف گیری وزارت اطلاعات از طریق وبسایت عدالت نیوز پخش خواهد شد و چهره واقعی از اعترافات تلویزیونی به زور و تحت شکنجه وزارت مشخص خواهد گشت..
 برای وحدت و دوری از تفرقه و خشونت تنها یک راه وجود دارد و آن آزادی بدون قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی و واگذاری حاکمیت و سرنوشت این ملت به صاحبان اصلی آن می باشد.
رژیم باید بداند که در سیستان و بلوچستان هرگز اعدام و ترور راه حل مثبتی برای برون رفت از وضعیت فعلی نیست .هم چنین رژیم باید بداند که با بازداشت ، اعتراف و اعدام امنیت و وحدت به منطقه برنخواهد گشت وتنها با خروج و عقب نشینی کامل نظامی و سیاسی خود از منطقه و احترام به ملت اهل سنت و بلوچ این امر ممکن است.
 سازمان جیش العدل نسبت به اعدام و بازداشت جوانان و علمای اهل سنت وجوخفقان و تروری که در منطقه حاکم است به رژیم هشدار داده وخواهان آزادی تمامی زندانیان سیاسی بلوچ است که بیگناه با هر عنوان و پسوندی بازداشت شده اند و خواهان واگذاری حاکمیت منطقه به اکثریت و صاحبان اصلی آن است و در صورت اعدام زندانیان سیاسی و عادی وهم چنین ادامه روند ظلم و تبعیض و ترورهشدار داده ودر صورت وقوع هرگونه حادثه ای در استان از طرف رژیم واکنش جدی نشان خواهد داد ورژیم مسئول هرگونه ناامنی و واکنشی خواهد بود.
عدالت نیوز:سایت وابسته به سازمان جیش العدل

No comments:

Post a Comment