Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

تشدید نا امنی ها در شهرستان سرباز موجب نگرانی مردم شده است

به گزارش خبرنگار بلوچ پرس،تعدادی از شهروندان شهرستان سرباز در گفتگو با وب سایت مردمی استان سیستان و بلوچستان خواستار پیگیری سریع مسئولین سیاسی و امنیتی و ارائه راهکارهای مناسب و بلند مدت جهت توقف نا امنی ها شده اند.

یکی از شهروندان شهرستان سرباز که خود را یاسین بر معرفی کرد به خبرنگار بلوچ پرس گفت:متأسفانه با وجود نا امنی های شدید در منطقه سرباز مسئولین سیاسی و امنیتی این شهرستان همچنان نسبت به مسایل بی تفاوت بوده و سکوت اختیار کرده اند.

وی افزود:انتظار مردم،ریش سفیدان و معتمدان شهرستان سرباز این است،در صورتی که مسئولین مربوطه قادر به برقراری امنیت در شهرستان سرباز نیستند بیش از این به مردم مظلوم منطقه ستم نکرده و استعفا دهند.

یکی از ریش سفیدان شهرستان سرباز که خواست نامش فاش نشود ادامه داد:یکی از دلایل اصلی نا امنی در شهرستان سرباز نبود مدیریت درست و کار آمد توسط مسئولین ارشد این شهرستان است و کسانی که تاکنون نتوانسته اند در ایجاد امنیت مؤثر باشند بیش از این نیز نمی توانند موجبات ایجاد امنیت را در منطقه سرباز فراهم کنند.

وی اظهار داشت:متأسفانه برخی از مسئولین شهرستان سرباز به دلایل نا معلومی از مشورت و نظرات معتمدان و ریش سفیدان استفاده نکرده و ترجیح می دهند که نظرات و اعتقادات خود را در منطقه تحمیل کنند.

لازم به ذکر است پس از شهادت لقمان اریش در منطقه کیشکور،حوالی ظهر دیروز اتفاق مشابه دیگری در روستای گنج آباد روی داده است که بر اثر آن تعدادی از نیروهای نظامی مجروح شده اند.

No comments:

Post a Comment