Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

نگرانی نهادهای امنیتی ایران از گسترش قرار های فیس بوکی - یک سایت امنیتی: "آب بازی" و "خز بازی" جنگ نرم و سازماندهی شده از سوی جنبش سبز هستند

دبی-العربیه.نت
نهادهای امنیتی ایران از "قرار های فیس بوکی" که میان جوانان این کشور برای برگزاری برنامه های دست جمعی گذاشته می شود نگران هستند. در این میان یک سایت امنیتی برگزاری برنامه های "آب بازی" و "خز بازی" را جنگ نرم و سازماندهی شده از سوی جنبش سبز معرفی کرد.

"آب بازی" و "خز بازی" دو برنامه ای هستند که در هفته های گذشته به صورت دست جمعی در تهران توسط جوان ها اجرا شد. قرار این برنامه از در فیس بوک گذاشته شد. بنا بر اعلام نیروی انتظامی تهران بزرگ، شماری از جوانانی که در برنامه "آب بازی" در بوستان آب و آتش تهران برگزار شده بود، دستگیر شدند.

سایت "بولتن نیوز" که متعلق به نهادهای امنیتی است، دو قرار "آب بازی" و "خز بازی" را طراحی پیچیده دشمنان جمهوری اسلامی توصیف کرد و نسبت به سرایت این قرار های فیس بوکی به شهرستان ها ابراز نگرانی کرد.

برگزاری دو مراسم تفریحی یاد شده با خشم اصولگرایان مواجه شده بود به گونه ای که برخی نمایندگان اعلام کرده‌اند این مسئله را در مجلس پیگیری خواهند کرد.

"بولتن نیوز" با هشدار نسبت به برگزاری چنین مراسم‌هایی در شهر‌های دیگر از پلیس خواسته که جلوی بروز دوباره چنین مسائلی را بگیرند.

این سایت ادامه داده است: "حقیقت این است که جنگ نرم با بعد سایبری و نفوذ در شبکه‌های اجتماعی جوانان در حال گسترش است و تا دیر نشده و تلفات زیادی نداده‌ایم، باید اقدام عاجل انجام دهیم."

"بولتن نیوز" در ادامه تلاش کرده که برگزاری چنین مراسم‌هایی را برنامه‌ای سازماندهی شده از سوی جنبش سبز معرفی کند.

مقام های جمهوری اسلامی طی دو سال گذشته بر عملکرد شبکه‌های اجتماعی نظارت ویژه ای داشتند و محدودیت دسترسی به آنها را با گسترش فیلترینگ افزایش داده‌اند.

No comments:

Post a Comment