Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

سردار بشیر احمد ریگی و مولوی نذیر احمد سلامی جان سالم بدر بردند


به گزارش آژانس خبری تفتان در حالی که برخی گزارشها از مجروح شدن سردار بشیر احمد ریگی و مولوی نذیراحمد سلامی دو تن از مزدوران خائن به ملت بلوچ حکایت داشتند اما تحقیقات خبرنگار تفتان از منطقه این است که این دو خائن مزدور در راه بوده اند و هنوز به محل همایش نرسیده اند.
و از آنجائیکه به شهید عبدالواحد توصیه شده بود عملیات را زود به اجرا در آورد تا از کشته شدن افراد عادی جلوگیری شود و فقط فرماندهان سپاه و مزدوران و خائنان هلاک شوند عملیات خیلی زود و قبل از شروع جلسه و ساعت هشت و بیست دقیقه به اجرا گذاشته شد و تا آن زمان هنوز سردار بشیراحمد ریگی و مولوی نذیر احمد سلامی به جلسه نرسیده بودند و در راه بوده اند.
اما این عملیات درسی است برای سرداران مزدور و خائن و ملاهای درباری مانند مولوی نذیر احمد و مولوی کریمزائی و .. که به هیچ خائن و مزدوری رحم نمی شود و اگر این باز شانس آنها را یاری داده باری دیگر اگر در چنین جلساتی شرکت کنند تکه تکه خواهند شد.
هر کس با سپاه همکاری نماید و یا رژیم را در جنایت علیه ملت بلوچ یاری دهد خائن محسوب شده و با او مثل دشمن رفتار می شود.
و قبلا جنبش به سرداران و ملاهای درباری هشدار داده بود که از شرکت در همایشهائی که جهت اختلاف اندازی بین ملت بلوچ برگزار می شوند بپرهیزند اما مثل اینکه بعضی ها گوش شنوا ندارند و باید انفجار بمب آنها را به هوش بیاورد.

No comments:

Post a Comment