Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

وارث رژیم جنایتکار شاه ،رضا پهلوی هم هلاکت پاسداران جنایتکار را محکوم کرد


به گزارش آژانس خبری تفتان وارث آخرین شاه ایران که پدر و پدر بزرگش در جنایت علیه ملت بلوچ دستشان تا بازو به خون آلوده است و کارنامه بهتری از رژیم ولایت فقیه نداشته اند با صدور اطلاعیه ای بر ادامه سیاست پدر و پدر بزرگش تاکید کرد و این در حالی است که هنوز هیچ قدرتی ندارد و خارج از کشور در مهاجرت به سر می برد وای بر روزی که دارای قدرت باشد.

آقای رضا پهلوی با صدور اطلاعیه ای هلاکت پاسداران جنایتکار را محکوم نمود به خانواده پاسداران جنایتکار و خون آشام تسلیت گفت این در حالی است که این شاهزاده تاکنون هیچ گاه در مورد جنایات پاسداران در بلوچستان اطلاعیه صادر نکرده است و هیچ گاه در باره اعدامهای فله ای و وحشیانه بیانیه نداده است و هیچ گاه به خود زحمت نداده است که به هزاران مادر و پدر بلوچی که فرزندانشان توسط پاسداران جانی کشته شده اند تسلیت بگوید و شاید این همه به خاطر این است که پاسداران هلاک شده فارس بوده اند و آن جوانان اعدام شده و کشته شده بلوچ هستند.

جای تاسف است که باز هم برخی سیاسیون بلوچ دنبال این فرد را گرفته و آرزوی بازگشت سلطنت در سر دارند در حالی که برای ملت بلوچ آخوند و شاه فرقی ندارد و هر دو در حق ملت بلوچ ظلم روا داشته اند وبیانیه آقای رضا پهلوی مهر تائیدی بر این سخن است و خون فارس برایش رنگین تر از خون بلوچ است و اصلا خون بلوچ برایش ارزشی ندارد و ملت بلوچ تصمیم خود را گرفته است که تا آخرین قطره خون به مبارزه ادامه دهد و خود سرنوشت خود را در دست بگیرد
-----------------------------------------------------------
این بیانیه را حتما بخوانید و قضاوت با خود شماست
بیانیۀ شاهزاده رضا پهلوی در محکوم کردن عملیات تروریستی در شهر سرباز استان سیستان و بلوچستان
ترور کوری که در زادگاه رستم بزرگ، سیستان و بلوچستان، جان شمار زیادی از فرزندان ایرانزمین،
بیانیۀ شاهزاده رضا پهلوی در محکوم کردن عملیات تروریستی در شهر سرباز استان سیستان و بلوچستان
سه شنبه 28 مهر 1388
هم میهنان عزیزم، ترور کوری که در زادگاه رستم بزرگ، سیستان و بلوچستان، جان شمار زیادی از فرزندان ایرانزمین، از شهروند
عادی تا نظامی را گرفت، هشداری ست به همه ی دوستداران ایران و آزادی. شکی نیست که راه آزادگی و آزادی از جهنم خشونت و آدم کشی نمی گذرد. همزمان، هر اقدامی که امنیت ملی میهن ما را خدشه دار کند و دل دشمنان ایرانزمین را شاد گرداند، قطعا از سوی متعهدان به منافع ملی و تمدنی ایرانزمین محکوم می شود. عزیزانم،همه ی ایرانیان، از هر تیره و آئین، فرای هر گونه اختلاف سیاسی، فرزندان ایرانزمین هستند و ایران و تمدن دیرپای اش، فصل مشترک همه ی باورمندان به این تمدن شکوهمند به شمار می رود. هیچ کس به هیچ بهانه ای نباید مرگ را به ابزاری برای رسیدن به هدف تبدیل کند. پس گلوله را جایگزین واژه نکنیم و از یاد نبریم: از درون خشم چیزی جز خشم برون نمی روید. از ایزد دانــا برای تک تک جانباختگـان درخواست آمرزش دارم و خـود را در سوگ و انـدوه خانواده های عزیزشان شریک می دانم.
خداوند نگهدار ایران باد
رضا پهلوی
Source: http://www.rezapahlavi.org/messages/?persian&id=405

No comments:

Post a Comment