Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

چهارشنبه ۲۱ اکتبر ۲۰۰۹ اشغالگران فارس در رؤيای سرداری مافيای سپاه پاسداران برای سرکوب وحشيانه مردم بيگناه در سرزمين اجدادی مان بلوچستان رسما مسئوليت

• شاه عبدالقیوم بت ـ اسلام آباد
امروز سه‌شنبه ساعت ۳ و۱۵ دقیقه به وقت محلی دو انفجار مهیب پایتخت پاکستان را بشدت لرزاند.
این دو انفجار که در بین دانشجویان دانشگاه بین المللی اسلامی اسلام آباد بوقوع پیوست جان ۸ دانشجوی بیگناه را ربوده، ۲۹ تن را بشدت زخمی کرد. حال برخی از این زخمیان بسیار وخیم گزارش شده است.
این دو حمله‌ی انتحاری پس از بیانات شدید اللحن رهبر جمهوری ایران و سایر سردمداران کشور علیه کشور همسایه پاکستان و اتهام این کشور به حمایت از گروه “جندالله” بوقوع پیوست.
برخی از تحلیلگران سیاسی منطقه انگشت اتهام بسوی آمریکا دراز می‌کنند. و گمان می‌برند چون آمریکا در تهاجمش علیه طالبان در افغانستان و استعمار این کشور به بن بست رسیده و نتیجه‌ی مطلوبی بدست نیاورده، می‌خواهد پاکستان را نیز در معرکه‌ی این آتش داخل نموده اولا؛ پشت جبهه‌ی طالبان را بکلی از بین ببرد. و دوما؛ جنگجویان طالب را بین دو اهرم نیرو قرار دهد. از شمال آنها را با نیروهای محلی افغان و از جنوب با نیروهای پاکستانی درگیر کرده خود تنها فدافند هوایی را بدست گیرد. و بدینصورت از شدت تلفات نیروهای ائتلاف برهبری آمریکای اشغالی در این کشور بکاهد.
ولی از آنجا که حمله‌های امروز انتحاری بوده است، و هجوم انتحاری بر پایه اعتقاد و باور راسخ مهاجم و ایمانش به رسیدن به سعادت جاودانی صورت می‌گیرد، بیشتر تحلیلگران بر این باورند که این دو حمله توسط هواداران شیعه بعنوان حمایت از بیانات رهبر انقلاب و چشم سرخی به کشور پاکستان صورت گرفته است.
بخصوص که در پنج سال اخیر عده‌ی زیادی از دانشجویان شیعه‌ی تندرو و تکفیری هوادار مراجع افراطی ایران، که زیر نظر همین مراجع در خوابگاهی با مخارج جمهوری ایران در حومه‌ی شهر اسلام آباد تدریب می‌بینند در این دانشگاه ثبت نام کرده‌اند!
فعالیتهای افراطی ایران و بخصوص حمایت مستقیم آن از گروهک افراطی و مافیای مسلحانه‌ی شیعی “سپاه محمد” در این کشور از دیر زمانی است که خواب را در چشمان سران پاکستانی به کابوس بدل ساخته است.
اقلیت شیعه در این کشور فقیر با استفاده از پول نفت ایران در دهه‌ی اخیر در جانب تسلیحاتی بشدت قدرت گرفته و با سرعت سرسام آوری در حال رشد، و بدست گرفتن مراکز قدرت و نفوذ در کشور است.

No comments:

Post a Comment