Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

احمدی نژاد مخالفان عملکرد اتمی خود را " ستون پنجم دشمن " خواند


دبی – العربیه نت

محمود احمدی نژاد امروز پنجشنبه 29 – 10 – 2009 مخالفان سیاست های اتمی خود در داخل را " ستون پنجم دشمن " خواند و بر ادامه این سیاست ها تاکید کرد.

او در سخنرانی در مشهد پذیرش انتقال اورانیوم غنی شده در ایران به خارج از کشور را " فرصتی برای ارزیابی صداقت بعضی افراد ، دولت ها و آژانس بین المللی انرژی هسته ای " توصیف کرد.

وی ضمن تاکید بر ادامه سیاست های اتمی خود تاکید کرد " ما در مسیر درستی در حال حرکت هستم و مطلقا از همکاری قانونی که همه حقوق ملت ایران در آن حفظ شود نگرانی نداریم و کار را دنبال خواهیم کرد. "

احمدی نژاد منتقدان سیاست های اتمی خود را به " ستون پنجم دشمن " و " خالی کردن پشت جبهه ملت " متهم کرد و گفت : " زمانی که فشارهای دشمن به نقطه اوج رسیده بود بعضی مدعیان در داخل کشور به جای مقابله ، تحت شعارهایی مثل تدبر وتعقل، ملت را به سازش دعوت می کردند و به مثابه ستون پنجم دشمن با جنگ روانی تلاش می‌کردند پشت جهه ملت را خالی کنند."

به گفته او " ‌ وضعیت ایران در انرژی هسته ای تثبیت شده و فعالیت ما برای همه ملت ها یک امر عادی، قطعی و حق مسلم ملت ایران تلقی می شود."

احمدی نژاد در ادمه گفت : " پیشتر می گفتند فعالیت هسته ای خود را تعطیل کنید و امروز اعلام آمادگی برای تبادل سوخت، توسعه فن آوری ساخت نیروگاه و راکتورهای اتمی را با ما مطرح می کنند. از موضع تقابل به موضع تعامل رسیده اند. "

تحول بزرگ

احمدی نژاد با تکرار ادعای قرار گرفتن جهان در" آستانه تحول بزرگ " افزود :" جهان درحال دگرگونی است و نقش ایران نقش یگانه ای درهدایت این تحولات است. "

وی با طرح اینکه " نظرسنجی های آمریکایی ها نشان می دهد " بیش از 80 درصد ملت ایران به دولت آمریکا اعتماد ندارند " خطاب به دولتمردان آمریکا گفت : " شما گفتید می خواهید تغییردهید و وجهه امریکا را اصلاح کنید نصیحت می کنم درسیاست های اصلی خود درخاورمیانه تغییردهید، تغییر، در اینجا باید مشاهده شود. "

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت : " بزرگی ملت ایران درجهان تثبیت شده .. علت این تغییر اول لطف امام عصر( عج ) و بعد ایستادگی بی نظیر ، تاریخی و استواری رهبری انقلاب و ملت در برابر قدرت های زورگوی جهانی " است.

احمدی نژاد روح پیام ملت ایران را " دعوت به امامت " تلقی کرد و گفت : ": باید در جمهوری اسلامی همه با هم برای نیل به جامعه مهدوی و رساندن پیام امامت به جهان که معرفی امام به عالم است حرکت کنیم. "

به گفته او " : تنها راه شناخت وبهترین و کاملترین راه شناخت خدا شناخت امام است. "

No comments:

Post a Comment