Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

تظاهرات ملتهای غیر فارس جلوی سفارت ایران در لندن

بنا به دعوت " اتحاد ملل تحت ستم" امروز رهبران سیاسی سازمانهای سیاسی ملتهای تحت ستم غیر فارس در ایران، همراه با جمعی کثیر از فرزندان ملتها در حرکتی همآهنگ جلوی سفارت اشغالگران حاکم بر ایران در لندن تجمع وتظاهراتی بزرگ راه انداختند.

تظاهرات که ساعت 13 آغاز گردید، با گذشت زمان بزرگ وبزرگتر شد ودر ساعت 2.30 وبا حضور چند فیلمبردار تلویزیونهای شرقیه نیوز والأخباریه وکانال 2 انگلیسی سعودی، وبا حضور برادران سوری که برای اعتراض به دخالتهای ایران در سرکوب ملت قهرمان سوریه وهمگامی با برادران احوازی خود حاضر شدند، تظاهرت بسیار بزرگتر و وسیعتر شد.

در این تظاهرات رهبران سازمانهای سیاسی ملتهای غیر فارس عضو " اتحاد ملل تحت ستم" همه سخنانی داشتند ودر میان سخنان آنان که پیامهای ملتهای خود را به اشغالگران منتقل میکردند، شعارهای ملی ومیهنی داده می شد.

جوانان شرکت کننده در تظاهرات در طی تظاهرات همه گونه انواع بروز ملی میهن پرستی از خود نشان دادند وشعارهای حماسه ای آنانا همه را به خود جلب کرده وهمصدا عرب وکرد وبلوچ وآذری باهم شعارهای همرزمی وهم سویی مبارزاتی سر میدادند همچنانکه رهبران احزاب آنها در کنار هم ایستاده وبه همبستگی خود را با همدیگر به ستمگران اشغالگر نشان می دادند.

در این تظاهرات که نمونه ای از همبستگی ملی ملتها را نشان می داد، همه هم صدا شعارهای آزادی برای احواز، برای کردستان، برای آذربایجان جنوبی وبرای بوچستان سر می دادند وهمه دست بدست هم آمادگی خود را برای مبارزه مشترک علیه اشغالگران اعلام کردند.

پرچمهای مللت غیر فارس در مقابل سفارت اشغالگران تابلوی زیبایی از همسویی مبارزه ملتها را نشان می داد وملتهای غیر فارس در آینده در یک کار ومبارزه وعمل مشترک می روند تا ارکان نظام وامپراطوری پوسیده اشغالگران را از بن بکنند وبجای آن دولتهای مستقل خود را مستقر واعلام نمایند واین سنت تاریخ است که ملتها پیروز همیشگی تمامی مبارزات ملی هستند واین تجربه را دهها کشور قبل ملتهای ما تجربه کرده اند.

تظاهرات امروز، در ساعتهای آخر وخصوصا وقتی برادران سوری کرد وعرب به آن پیوستند بیشتر حماسی وملی گرایانه گردید وشعارهای میهنی وقوم گرایی بیشتر عمق یافت وحقوق ملتها در شعارها علیه جنایتکاران در نظام فاشیست ایران بلندتر شد.

در این تظاهرات رهبران جبهه عربی برای آزادی احواز، رهبر حزب استقلال کردستان سربستی، رهبر جبهه دمکراتیک مردمی ملت عرب احواز، رهبر جنبش ملی بلوچشتان زرمبش، ونمایندگان رهبری میعاد سازمان آزادیبخش عرب احواز وحزب لیبرال دمکرات کردستان شرکت داشتند ونمونه ای از برادری وهمرزمی را نشان دادند که درآینده می تواند پایگاه اصلی مبارزات ملتهای تحت ستم باشد.

تظاهرات امروز بعلت کثرت مشترکین یک ساعت تمدید گردید وبجای ساعت 15 در ساعت 16 به پایان رسید واین درحالیست که هنوز پس از این ساعت فیلمبرداران تلویزیونها مشغول مصاحبه با رهبران سازمانهای سیاسی ملتهای تحت ستم بودند.

جبهه دمکراتیک مردمی ملت عرب احواز و مرکز خبر رسانی جبهه با سپاس وتقدیر از برادران عرب وکرد سوری از حضور ومشارکتشان در تظاهرات در کنار احوازیها، اعلام می دارد که مبارزه ملتهای ما در ایران علیه فاشیستهای حاکم وحامیان بشار اسد، با ملت مبارز سوریه علیه اسد فاشیست همگام وهمسو است ودستهای مبارزان سوری را برای از کرسی کشاندن بشار ومبارزه شان برای دمکراسی بگرمی می فشاریم.

مرکز خبر رسانی جبهه دمکراتیک مردمی ملت عرب احواز
‏2011‏/07‏/30

http://www.zrombesh.org/Farsi/nations%20under%20Iranian%20occupation%20demonstrated.htm

No comments:

Post a Comment