Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

ونداد اولادعظیمی
وبلاگ نویس
با یک بلیط یکسره - خامنه ای باید بره


بنا بر اخبار رسیده از تهران یک سرباز اسلحه خودش را به زمین پرت نموده و بطرف تظاهر کنندگان رفته است اما قبل از اینکه به آنها برسد بوسیله نیروهای سرکوبگر دستگیر و بوسیله یک آمبولانس به محل نامعلومی برده شده است. مزدوران بسيجي از طريق بردن آمبولانس به داخل جمعيت بجاي ماشين انتظامي ، مردم را دستگير و با آمبولانس خارج ميكنند.چون ميدانند مردم به ماشين هاي انتظامي حمله ميكنند


شعار اصلی در تظاهرات امروز این است: با یک بلیط یک سره - خامنه ای باید بره.

بنا بر اخبار رسیده از تهران یک سرباز اسلحه خودش را به زمین پرت نموده و بطرف تظاهر کنندگان رفته است اما قبل از اینکه به آنها برسد بوسیله نیروهای سرکوبگر دستگیر و بوسیله یک آمبولانس به محل نامعلومی برده شده است.

مزدوران بسيجي از طريق بردن آمبولانس به داخل جمعيت بجاي ماشين انتظامي ، مردم را دستگير و با آمبولانس خارج ميكنند.چون ميدانند مردم به ماشين هاي انتظامي حمله ميكنند


یک شاهد عینی در میدان انقلاب تهران می گوید "در میدان انقلاب مردم به هم رسیدن و جمعیت در حال افزایش است.

همچنین بر اثر شلیک نیروهای سرکوبگر در میدان هفت تیر ، یک نفر از معترضین به شهادت رسید. بر اثر درگیری ها در میدان هفت تیر تعدادی دیگر از مردم نیز مجروح شدند , صدای تیراندازی از حوالی خیابان عباس آباد در تهران نیز شنیده شده است.

معترضین امروز ضمن محاصره صدا و سیما , حملاتی شجاعانه هم به مزدوران بسیجی داشتند .

یک شاهد عینی به دویچه وله گفت، نیروهای امنیتی مراکز تجاری حدفاصل میدان و چهار راه ولی عصر را تعطیل کرده‌اند. سردار رحیمی ، فرمانده تهران بزرگ شخصا در چهار راه ولی عصر حضور داشت.


همچنین بنا بر گزارش رسیده از مهاباد جمعیت بسیار زیادی میدان استقلال و مناطق حوالی شهر مهاباد را در اختیار گرفته و نیروهای نظامی عملا کنترل را از دست داده اند. مردم در حال شعار دادن به طرف نیروهای نظامی سنگ پرتاب وبه طرف انان هجوم می برند و مردم یک خودروی متعلق به سپاه را به اتش کشیدند؛ شعله های اتش از دور دست در مناطق مختلف و کوههای اطراف به چشم می خورد.

طبق اخرین خبر از شهر سنندج، شهر کاملا در اعتصاب بسر می برد. درب همه مغازه ها بسته است.


همچنین طبق اخبار رسیده شیراز هم بپا خواست .

حدود ده هزار نفر در حدفاصل چهارراه ملاصدرا تا فلکه ارم حضور دارند. تعداد بیشماری بسیجی و اطلاعاتی از ساعت 13 در خیابان ها بودند. نیرو های امنیتی با استفاده از گاز اشک آور و شوکر های برقی به طرف مردم حمله ور شدند. مردم با لباس های مشکی و آرام در حال راه پیمایی هستند.

از تبریز نیز خبر می رسد مردم در میدان ساعت تجمع اعتراضی خود را شروع کرده‌اند. در این منطقه صدای چند بمب دستی شنیده شده است.

همچنین در همدان دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا دست به تظاهرات‌زده و شعارهای ضدحکومتی سرمی‌دهند.

همچنین بنا بر اخبار رسیده تظاهرات برای فردا نیز ادامه دارد و برنامه ریزی شده است.

لازم به ذکر است که در هنگام وقوع این اتفاقات تلویزیون ایران مشغول پخش مقدار و نحوه رشد صنعت و معدن و گزارش خرید نوروزی !! میباشد!!!
برگرفته از : ایران گلوبال

No comments:

Post a Comment