Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

اطلاعیه جبهه دمکراتیک مردمی احواز در مورد بازداشتهای اخیر فرزندان ملت عرب احواز
انسانهای ازاده ,سازمانهای حقوق بشری جهان فرزندان شجاع ملل تحت ستم و اشغال شده درجغرافیای موسوم به ابران

انسانهای ازاده ,سازمانهای حقوق بشری جهان
فرزندان شجاع ملل تحت ستم و اشغال شده درجغرافیای موسوم به ابران

مدتی است که اشغالگران بزدل و جنایت پشیه شونیسم فارس با ترس از جنبش فراگیر امت عرب ىر كشورهاي عربي که برای دمکراسی بیشتر و زندگی بهتر از افریقا تا اسیا همه بپا خواسته و سرنگونی نظامهای ارتجاعی را خواستار شده اند . رژیم اشغالگر ايران با ترس از تاثیر این نیروی عظیم بر ملتهای تحت ستم و متاثر شدن جنبش رهائی بخش ملل تحت ستم وخصوصا ملت عرب احواز نیروهای سرکوبگر خویش را به جان جوانان برومند احوازی انداخته با تشىديد شيوهاي سركوبرگرانه از جمله بازرسیهای ناگهانی افراد وماشینها ومنازل مسکونی ؛ نصب پاسگاهها سیار موتوری وغیره اعمال حکومت نظامی بعد از ساعت 12 شب وبازداشت تمامی کسانی که در خیابانها خصوصا در شهر محمره و عبادان وخوابادن انان در مراکز امنیتی وازاد نمود انها روز بعد بدون هیجگونه بازپرسی منع ملاقات با زندانیان سیاسی واخیرا منع رساندن حتی لباس به زندانیان .

رژیم سرتا پا جنایت وارتجاع شونیسم فارس ونماینده ان جمهوری اسلامی به خیال خام خویش از طریق ایجاد جو رعب و وحشت و ترور و اعدام جلوی قیام عمومی ملت عرب احواز علیه اشغالگران که ازخیلی وقتها شروع شده است را به تعویق بیندازد. قیامی که صفحات اولیه ان با خون هزاران جوان تشنه ازادی که برای ازادی میهن خویش به خون غلطیدند هر روز ابیاری میشود.
رژیم اشغالگر ایران با تشدید سیاستهای سرکوبگران در احواز همینک حکومت نظامی غیر علنی را به اجرئ گذاشته وبازداشتهای وسیعی راعلیه فرزندان ملت عرب احواز خصوصا دانش اموزان ؛ دانشجویان وفارغ التحصلیان شروع نموده که تا کنون سامی بسیاری از بازداشت شدگان به دست ما رسیده است .
جمهوری اسلامی یا جناحهای حاکم یا خارج از حکومت و اپوزسیون آن که همانا برا اصل سرکوب ملتهای غیر فارس و خواستهای بحق انان خصوصا حق تعیین سرنوشت ملتها با هم متفق هستند. بدانند که سرکوب ملتها نه تنها مبارزه ما را از رسیدن به حقوق ملی و انسانیمان متوقف نخواهد کرد بلکه عزم ما را برا مبارزه ای سختر وطولانیتر چند برابر خواهد کرد. ما می دانیم که پیرورزی نردیک است ؛ ما می دانیم که عمر شغالگران ودیکتاتوری حاکم در طهران تنها و تنها توسط نیروهای مبارز ملل تحت ستم واشغال شده محقق خواهد شد و ان روز دیر نیست.
جبهه دمکراتیک ملت عرب احواز با محکوم کردن شیوهای فاشیستی اشغالگران از همه انسانهای ازاده وسازمانهای حقوق بشری و بین المللی وخصوصا نیروهای مبارز ملل اشغال شده می خواهد که این جنایتهای رژیم را محکوم نموده همه باهم ویکصدا در جهت احقاق حقوق ملی و انسانی وحق تعیین سرنوشت ملل تحت ستم با ما یکصدا شوند.
اسامی تعدادی از بازذاشتدگان
1. عبد الرحمن عساکره استاذ شیمی و انشجوی فوق لیسانس جامعه شناسی
2. هادی راشدی استاذ شیمی
3. المواطن عقیل عقیلی صاحب شرکه کافی نت
4. هشام عموري
5. عقيل عموري
6. شاعر؛ شهید عموری
7. عبد الامیر عموری
8. محمد علی عموی
9. هادی شعبانی دبیر زبان عربی
10. 17 دانش اموز ازدبیرستانهای مطهری وحسینی شهر خلفیه شرق شهر احواز

جبهه دمکراتیک مردمی احواز
WWW.ALAHWAZ.COM
19/02/2011

No comments:

Post a Comment