Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

فتنه ای فراتر از انتقاد در جهت حذف مدیران دلسوز بومی

در پس پرده بی خبری های صورت گرفته در شهرستان نیکشهر عده ای از این فرصت سوء استفاده نموده و درصددند تا از این آب گل آلود شاه ماهی گرفته و به اهداف شوم خویش نایل آیند که بر حسب وظیفه ذاتی و جهت تنویر افکار عمومی به رمزگشایی آن می پردازیم.


بدنبال تغییر و تحولات اخیر شهرستان جریانی مشکوک کلیه اقدامات سی ساله نظام و فراتر از آن عملکرد مسئولین سابق بومی را ناچیز انگاشته ، گویی قبل از آن هیچ فعالیتی انجام نشده و هر چه بوده وهست در زمان اندک کنونی پس از حضورشان صورت گرفته وبا بسیج کلیه اهرم های اجرایی و تبلیغاتی در صدد بزرگنمایی عملکرد کنونی خودشان هستند.

در این بین مسئولین بومی شهرستان که اکثراً در آن دوران انتخاب شده اند مغضوب جریان مزبور قرار گرفته ، گذشته از انتقادات تند و گزنده از عملکرد مسئولین سابق ، کلیه مدیران شهرستان بصرف انتصاب یا انتخابشان در گذشته از مذمت و تخریب بی نصیب نمانده ،. این جریان برای عملی نمودن برنامه خویش نیاز به افرادی ناآگاه و جاهل که خود را تنها خبرنگار رسمی شهرستان معرفی می کند دارد تا با استفاده از جهل و ناآگاهی وی زمینه ترقی و پیشرفت خویش را فراهم نمایند . باید به خدمتشان اعلام بداریم مردم شهرستان نیکشهر دارای فرهنگ و تمدنی غنی و دیرینه بوده و دورانهای متفاوتی را با افراد و حکومت های مختلف گذرانده ولی هیچکدام نتوانسته اند از آنان سوء استفاده و اخاذی نمایند. این خیلی کج فهمی است که ما تصور کنیم مردم نمی فهمند و یا در قضاوت دچار اشتباه می شوند . رشد و ترقی خوب است ، اما به چه قیمتی ؟

خبرنگار محترم ، شما که خود را فردی قوی و فرهنگی معرفی و در بعضی مواقع پسوند بلوچ را به فامیلت اضافه می نمایی آیا می دانی بلوچ یعنی چه ، اگر نمی دانی بدان : بلوچ یعنی مردانگی ، غیرت ، میارداری و نه ریا کاری و دست نشاندگی.

خیلی مهم شدن و دست راست بودنت بدلیل تبدیل شدنت به پلکان ترقی و سکوی پرتاب برای بعضی است و گرنه پشت میز حاج آقا نمی نشستی یا صندلی جلوی ماشین حاج آقا ،

خبرنگار محترم دود زوال و نابودی هر کدام از مسئولین بومی ابتدا به چشم خودت خواهد رفت . دیگران که به آمال و آرزوهایشان برسند تو را هم فراموش خواهند کرد اگر احیاناً مرامی هم داشته باشند شاید فقط تو را خواهند گرفت نه کل مردم نیکشهر ، شما که خود را داعیه دار مردم نیکشهر می دانید ، پس خیر و صلاح مردم نیکشهر را در نظر بگیرید نه رضایت و خشنودی یک نفر یا منافع شخصی خویش را که این مقطعی است و زود گذر و فناپذیر.

گذشت زمان همه چیز را به خوبی مشخص می کند پس صبر داشته باش و ببین در آینده قرار است چه اتفاقاتی بیفتد . تا کی می خواهی همچون کبک سرت را در زیر برف فرو ببری و خودت را به بی خبری بزنی و بخواهی بگویی که اینها را متوجه نیستی . امروز دیگرعصر ارتباطات و انفجار اطلاعات است مردم همه چیز را متوجه هستند و بخوبی می دانند و سره را از ناسره خوب تمییز می دهند . تو کاسه داغ تر از آش نباش ، آنان به نیات شما و اربابانت خوب واقف هستند . همیشه مردم یک قدم ازشما جلوتر هستند . سابقه همه در دستان آنهاست . تو قیم مردم نباش چرا که مردم نیاز به قیم و سرپرست ندارند . تصمیمات عاقلانه مردم در گذشته و ذکر خیرشان از دو مسئول بومی گذشته موید این موضوع است. تو به فکر اصلاح اعمال و رفتار خویش باش تا جایگاهی هر چند اندک در قلوب مردم نیکشهر پیدا کنی.

http://gehnews.mihanblog.com

No comments:

Post a Comment