Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

 توسل لباس شخصي‌ها به الفاظ بسيار ركيك در حمله به فائزه هاشمي

در فيلمي كه به تازگي در شبكه اجتماعي فيس‌بوك و يوتيوب منتشر شده، چند تن از «لباس شخصي‌ها» با حمله به فائزه هاشمي و بستگانش، وي را با الفاظ بسيار ركيكي مورد خطاب قرار داده و شعارهايي عليه اكبر هاشمي رفسنجاني و ميرحسين موسوي سر مي‌دهند.

آن گونه كه از اين تصاوير برمي‌آيد، فائزه هاشمي، در پاركينگ حرم شاه عبدالعظيم در جنوب تهران مورد حمله اين افراد قرار گفته است.

پيش از اين انتشار اين فيلم، روزنامه جمهوري اسلامي در خبري نوشته بود «درحالي كه تنها دو هفته تا انتخابات هيات رئيسه خبرگان باقي مانده است، تعرض به رئيس مجلس خبرگان رهبري توسط عناصر خودسر، حتي به خانواده آيت‌الله هاشمي رفسنجاني در حرم حضرت عبدالعظيم و در مراسم ترحيم هم كشيده شد.»

بنا بر اين گزارش، پيش از ظهر سه‌شنبه «نيروهاي لباس شخصي» هنگامي كه محسن و فائزه هاشمي، از محل مراسم ختم يكي از بستگان خود خارج مي‌شدند با حمله نيروهاي لباس شخصي مواجه شده‌اند.

برپايه اين گزارش هنگامي كه برادر زاده و خواهرزاده فائزه هاشمي تلاش مي‌كردند، مانع حمله اين نيروها شوند، با شوكر برقي مورد حمله قرار گرفتند.

در ادامه گزارش روزنامه جمهوري اسلامي آمده است نيروهاي لباس شخصي قصد درگيري با محسن هاشمي را داشته‌اند اما افرادي كه در مراسم ختم حضور داشته‌اند از اين اقدام جلوگيري كرده‌اند.

اين نخستين بار نيست كه نيروهاي منتسب به حاكميت به فائزه هاشمي حمله‌ور مي‌شوند.

با اين حال در فيلمي كه در پاركينگ حرم شاه‌ عبدالعظيم گرفته شده است، افراد حمله‌كننده از الفاظي به شدت ركيك استفاده مي‌كنند كه در مقايسه با فيلم‌هايي كه پيش از اين منتشر شده بود، بي‌سابقه بوده است.

فائزه هاشمي، پس از آنكه از ميرحسين موسوي در انتخابات رياست جمهوري ۸۸ حمايت كرد، به شدت مورد خشم نيروهاي حاكميت قرار گفت.

فائزه هاشمي در روز يكم اسفند ماه، نيز به مدت كوتاهي بازداشت شد و در حالي كه خبرگزاري فارس از آرامش كامل تهران خبر داده بود، در گزارش خود نوشت كه خانم هاشمي در ميان معترضان دستگير شده است.

 

No comments:

Post a Comment