Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

به دنبال وقوع حادثه تروريستي در سرباز؛ منطقه مرزي سرباز در كنترل كامل ماموران مرزباني قرار دارد

خبرگزاري فارس: معاون امنيتي- انتظامي استاندار

سيستان و بلوچستان گفت: در پي حادثه تروريستي در سرباز اين منطقه مرزي در كنترل كامل ماموران مرزباني قرار دارد.

جلال سياح امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: صبح امروز در جريان انفجاري كه در ساعت 20/8 دقيقه در نزديكي محل برگزاري همايش هم‌انديشي طوايف شهر پيشين از توابع شهرستان سرباز، به وقوع پيوسته است، جمعي از سران طوايف و معتمدان شركت كننده در اين همايش و تعدادي از مهمانان شركت كننده از جمله سردار شوشتري فرمانده قرارگاه قدس سپاه و سردار محمد زاده و تعدادي ديگري از مسئولان سپاه شهرستان‌هاي ايرانشهر و سرباز به شهادت رسيده و تعدادي هم مجروح شدند.
وي افزود: در حال‌حاضر امدادرساني به مجروحان اين حادثه همچنان ادامه دارد.
سياح ادامه داد: ماموران انتظامي و امنيتي سيستان و بلوچستان نيز ضمن حضور در منطقه و تشديد تدابير امنيتي در حال رسيدگي به حادثه هستند.
معاون امنيتي- انتظامي استاندار سيستان و بلوچستان تصريح كرد: اسامي كامل مجروحان و شهدا را پس از گرفتن گزارش دقيق به تدريج اعلام مي‌كنيم زيرا مجروحان به بيمارستان‌هاي مختلف اعزام شده‌اند كه اعلام اسامي آنها نيازمند زمان است.
سياح در زمينه علت بروز اين حادثه تروريستي گفت: تروريست‌ها از حضور گسترده مردم در صحنه‌هاي مختلف وحشت‌زده‌اند و هميشه حتي با تبليغات سوء سعي كرده‌اند از حضور مردم در صحنه‌ها بكاهند.
وي ادامه داد: در حال‌حاضر هم با ايجاد رعب و وحشت در منطقه مي‌خواهند به اهداف ننگين خود برسند كه اميدواريم مانند هميشه با هوشياري مردم مرزدار سيستان و بلوچستان توطئه‌هاي آنها خنثي شود.
به دنبال حركت‌هاي مثبت براي توسعه هر چه بيشتر وحدت شيعه و سني در اين منطقه و وحدت به وجود آمده در سيستان و بلوچستان و نا‌كامي گروهك‌هاي تروريستي در اجراي اهداف شوم خود، در ماه‌ها و سال‌هاي اخير سبب شده تا آنان امنيت و وحدت به وجود آمده در اين منطقه را برنتابند و درصدد اجراي نقشه‌هاي شوم با اقدامات كور تروريستي در سطح منطقه كنند.
حادثه تروريستي به‌وجود آمده بار ديگر ماهيت ددمنشانه خود را بروز داد و اثبات كرد كه براي عوامل استكبار شيعه و سني معنايي ندارد و هدف مردم خونگرم و صبور منطقه هستند كه اينگونه با اين عوامل تحت اقدامات تروريستي قرار مي‌گيرند.
منطقه پيشين در فاصله 40 كيلومتري شهرستان سرباز و در جنوب استان سيستان و بلوچستان قرار دارد.
انتهاي پيام/ب10


No comments:

Post a Comment