Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

به مديريت وبسايتها و وبلاگهای بلوچی

اينترنت چنان امکان عظيمی است که با استفاده درست از آن می توانيم مانع بروز بسياری از مشکلات ارتباطی و امنيتی در جريان فعاليتهای سازمان يافته در ايران و بلوچستان شويم. کاربرد هدفداراينترنت به يقين پيشبرد جنبش ضد استبدادی و آزاديخواهانه مردم بلوچستان را تسريع خواهدکرد. خوشبختانه هم اکنون دهها وبسايت و وبلاگ به زبان بلوچی يا در مورد بلوچستان در دنيای اينترنت فعاليت دارند و از اين طريق هزاران خواننده بلوچ و غير بلوچ از بيدادگريهای آخوندهای تبه کار و فاشيستهای فارس هر روز باخبر می شوند و درجريان اخبارمبارزاتی سرمچاران بلوچستان قرار می گيرند.
به دوستان بلوچ که مديريت وبسايتها و وبلاگهای مربوط به سازمانها و جريانهای سياسی را بر عهده دارند توصيه و پيشنهاد می شود که با اخبار مربوط به بلوچستان فعالانه تر برخورد کرده وبا همکاری تحليلگران سياسی بلوچ فاشيسم فارس وجنايات هولناک رژيم در بلوچستان را بيش از پيش موشکافی و افشا کنند.

پخش مجدد اخبار مغرضانه دولتی دردی از مردم بلوچ را دوا نمی کند. حکام تهران صدها وبسايت، وبلاگ، خبرگزاری، کانالهای راديويی ـ تلويزيونی و بلندگوهای قوی دولتی دارند که اخبار و تبليغات دروغين شان را شبانه روز به چند زبان پخش می کنند .فرزندان آگاه بلوچستان! شما که با تحمل هزاران مشقت و عليرغم مشکلات فارس ساخته بر سر راهتـان و فقـط در نتيجــه پشتکـار و کوششهـای چند ساله خودتان به درجه ای از رشد فردی رسيده ايد که در تکنيک استفاده ازکامپيوتر، اينترنت و وب نگاری ماهرشده ايد وظايف والايی بر دوش داريد. از پخش مجدد اخبار دروغين ايرنا، ايسنا، خبرگزاری فارس و ....خودداری کنيد .انعکاس اخبار و تبليغات دروغين شونيستهای فارس آنهم منفعلانه و بدون تحليل يا تفسير انتقادی در وبسايتها و وبلاگهای بلوچی چيزی جز به هدر دادن وقت گرانبهايتان نيست.
نگارش وپخش بيشتر نثر و نظم به زبان مادری مان بلوچی اصيل، مقاله های تحقيقی و علمی از منابع معتبر علمی، استفاده از کانالهای مردمی برای تهيه خبر، استفاده از خبرگزاريهايی چون العربيه، الجزيره، بی بی سی، سی ان ان، هرانا، کوردستان ميديا، آژانس خبری تفتان، فعالان حقوق بشر بلوچستان، بعنوان منابع خبری به مراتب بيشتر ازپخش مجدد تبليغات دروغين ايسنا وايرنای دروغ پراکن ارزش دارند .

موفق باشيد

http://taptan2.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment