Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

حمله تروریستی به ماموستا کریکار در نروژ

بنا بر گزارشهای رسیده به سنی نیوز ، ساعت ١:٥٦ دقیقه بامداد امروز دوشنبه 25 /1/2010 دو شخص مسلح به منزل ماموستا فاتح کریکار در شهر اسلـــو پایتخت نــروژ حمله کردند . که موفق به ترور ايشان نشدند، اما یکی از محافظین ماموستا زخمی شده است .

سنی نیوز : ماموستا کریکار کاملا سالم و در زمان حمله تروریستی به منزل ایشان ماموستا بیدار بوده اند و پلیس نروژ در کمترین زمان ممکن به منزل ماموستا رسیده و چند تیر شلیک شده به یکی از اتاقها را يافته است .
تا هنگام پخش این خبر از سایت دوربین ، منزل ماموستا کریکار در کنترول کامل پلیس و در نزدیکی منزل ایشان ماشینی را به آتش کشیده اند . پلیس ماشین سوخته را دزدی میداند و بر این باور است که این ماشین مرتبط به افراد مسلحی است که اين حمله تروريستي را سازماندهی کرده اند .
افراد مسلح در صدد شکستن پنجره یکی از اتاقهای منزل ماموستا بودند که محافظین ماموستا متوجه شده و به آنها حمله کردند و درنتیجه این افراد مسلحه شروع به شلیک چند گلوله نمودند که در این کشمکش حمله محافظین به افراد مسلح مقداری وسایل از این افراد به جامانده است که برای تحقیقات کاملا سودمند خواهند بود.
ماموستا كريكار كه نام اصلیش " نجم الدین فرج احمد" می باشد . متولد 1956 در شهر سلیمانیه عراق است . وی یکی از علمای برجسته جهان اسلام و موسس جنبش انصار الاسلام می باشد که هم اکنون در کشور نروژ زندگی می کند.

ttp://taptan2.blogspot.com/



No comments:

Post a Comment