Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

روايت روزنامه حامي دولت از قتل ندا آقا سلطان

منبع : سايت كليپ هاي موبايل مبارز

ندا آقا سلطان در لحظه فيلمبرداري از صحنه ساختگي قتل خود، با دستگاه يا كيسه‌اي مخصوص، خون را روي صورت خود جاري مي‌كند
عصر ايران - روزنامه "وطن امروز" از رسانه هاي حامي دولت در شماره امروز دوشنبه خود در مطلبي با عنوان "جزئيات تازه از قتل ندا" با توصيف اين واقعه به "قتل شيطاني" مدعي انتشار فيلمي مستند در اين باره شد كه نشان مي دهد ندا نه تنها در صحنه معروف در خيابان، مورد هدف گلوله قرار نگرفته بلكه خون هاي ريخته شده از ندا به وسيله كيسه خون جاسازي شده بوده است. به گزارش عصر ايران، در مطلب اصلي صفحه نخست روزنامه "وطن امروز" آمده است: " در اين مستند، گفته مي‌شود كه ندا آقاسلطان با همكاري عوامل بيگانه در لحظه فيلمبرداري از صحنه ساختگي قتل خود، با دستگاه يا كيسه‌اي مخصوص، خون را روي صورت خود جاري مي‌كند. ندا آقا سلطان در اين سناريو، خود همكاري مي‌كرده و پس از اينكه همراه با آرش حجازي وارد خودرو براي انتقال به بيمارستان شده، توسط يكي از همراهان كشته مي‌شود. "اين روزنامه حامي دولت ادامه داده است:" از همان روزي كه فيلم با كيفيت بالاي قتل ندا آقاسلطان براي اولين بار از CNN پخش شد، با توجه به شواهد موجود، اين فرضيه مطرح شد كه آقاسلطان با طراحي سرويس‌هاي جاسوسي انگليس و آمريكا وعامليت بخشي از هواداران موسوي به قتل رسيده است.در اين فيلم به وضوح مشخص است كه آرش حجازي در لحظه‌اي كه ندا را روي زمين دراز مي‌كند به دوربين نگاه مي‌كند و در واقع كاملا مشهود است كه وي به دنبال آن است كه ببيند آيا دوربين صحنه را تعقيب مي‌كند و در واقع كليت صحنه را در نظر مي‌گيرد. "وطن امروز اضافه مي كند:" پس از دراز كردن ندا روي زمين، براي جلب توجه مردم، آرش حجازي فرياد مي‌زند[ندا] تير خورده! قطعاً اين موضوع هم براي جلب توجه مردم اطراف كه در حال رفت و آمد عادي خود هستند، است و هم اينكه در حال گفتن ديالوگ مربوط به اين فيلم هستند.ندا آقاسلطان كه از وي به عنوان نماد به اصطلاح جنبش سبز ياد مي‌شود، همزمان دست چپ خود را نزديك صورتش آورده و چند بار با انگشت شست خود شيئي در دست خود را فشار مي‌دهد. در همين هنگام خون روي دهان و بيني ندا سرازير مي‌شود و در ادامه صحنه پايين رفتن دست چپ ندا به وضوح مشاهده مي‌شود!!"در اين مطلب مي خوانيم:" در كليپي كه سايت mobarezclip.com از اين تصاوير منتشر كرده، حركت دست ندا به وضوح به نمايش گذاشته شده و توضيحات قابل تاملي روي اين تصاوير داده شده است كه از طراحي يك سناريوي كثيف در اين باره خبر مي‌دهد. نكته جالب ديگر اينكه در صحنه‌اي از فيلم، مشاهده مي‌شود فردي اقدام به عكس گرفتن از ندا مي‌كند. همان عكسي كه اين روزها معروف‌ترين عكس وي است. اما بررسي صورت ندا در هنگام گرفتن اين عكس و خود عكس منتشر شده، نشان مي‌دهد طراحان سناريوي قتل ندا، اقدام به دستكاري اين عكس كرده و بخش‌هايي از خون ريخته شده بر صورت وي را پاك كرده‌اند. قطعا وقتي دختري جوان، زيبا و دانشجو براي اين سناريو انتخاب مي‌شود، مي‌بايست هنگام قتل ساختگي وي، جلوه‌هاي بصري صورتش نمايان باشد!"اين گزارش اضافه مي كند:" گزارش پزشكي قانوني نشان مي‌دهد، ندا آقاسلطان در صحنه‌اي كه فيلم آن هفته‌ها عليه جمهوري اسلامي ايران پخش مي‌شد، كشته نشده است. اما ندا همان روز كشته شد، پس ماجرا چيست؟ كارشناسان قطعي‌ترين فرضيه براي قتل ندا را اينگونه مي‌دانند كه وي در حين انتقال به بيمارستان كشته شده است. به احتمال قريب به يقين، ندا آقاسلطان در مسير بيمارستان توسط همان سناريست‌هاي ماجرا به قتل رسيده است."

سناريوي قتل آقاسلطان برداشته شده از سايت كليپ مبارزين
در اين مستند معلوم مي شود كه ندا آقا سلطان با همكاري منافقين در لجظه فيلمبرداري از حود، با دستگاهي مخصوص خون را روي صورت خود جاري مي كند...همچنين تناقض هاي آشكار عكس معروف ندا آقا سلطان با فيلم پخش شده از وي نشان از دروغگويي دشمنان جمهوري اسلامي ميدهد.

ندا آقا سلطان در اين سناريوي خود همكاري مي كرده و پس از اينكه همراه با آرش حجازي و استاد موسيقي خود وارد آمبولانس براي عزيمت به بيمارستان مي شده توسط منافقين كشته مي شود.

35،2 مگابايت/با فرمت wmv
دانلود كليپ تصويري
مستقيم يا غير مستقيم

8،9 مگابايت/ با فرمت 3gp
دانلود كليپ تصويري
مستقيم يا غير مستقيم

فيلم با كيفيت سناريوي قتل ندا آقا سلطان

97 مگابايت/ با فرمت mpg
دانلود كليپ تصويري
غير مستقيم
كامنت زير توسط يك دكتر گذاشته شده و دلايلي ديگر بر دروغ بودن پروژه را بيان كرده است. اين كامنت در اين همين پست قابل مشاهده هست:
سلامفيلم ندا رو ديدم. بعنوان يك پزشك چند نكته جديد توجهم را جلب كرد . 1- لحظه اول كه ندا روي زمين خوابيده صورتش كاملا تميز است و مستقيم از گوشه چشم توي دوربين نگاه مي كند از طرف ديگر آقاي دكتر بي بي سي ميگويد كه تير به aort خورده براي چنين مصدومي اين مقدار هوشياري و توجه به دوربين غير ممكن است بلكه در همان ثانيه هاي اول مصدوم confuse مي شود. 2- در لحظه اول هيچ خوني روي بدن ندا نيست اگر بر اساس ادعاي دكتر بي بي سي خون از aort پاره شده فوران كرده و روي صورتش ريخته چرا بقيه بدن تميز است ؟ چرا دست دكتر كه ادعا مي كند جلوي خونريزي را گرفته بوده خوني نيست ؟ 3- نمي شود aort پاره شود و ده پانزده ثانيه بعد مصدوم اينقدر هوشيار باشد و به صداي اطرافيان عمل كند و دستش را حركت دهد و نمي شودهم زمان با همه اينها اينهمه خون از بيني مصدوم بعلت پارگي aort خارج شود خروج اينهمه خون از بيني مستلزم آنست كه خون وارد ريه و مجاري تنفسي شود و آنرا اشباع كند و از راه دهان و بيني خارج شود . در چنين وضعيتي مصدوم نمي تواند بلا فاصله قبل از خروج اينهمه خون هشيار باشد. در مجموع بنظر مي رسد كه پيمانكار مجري پروژه ايراني بوده وگرنه از سازمانهاي جاسوسي غرب توقع داشتيم تميز تر كار كنند
منبع : سايت كليپ هاي موبايل مبارز

No comments:

Post a Comment